Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > cosmic tracer - hyperbolic
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
cosmic tracer - hyperbolic + full scope (club mix)

tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf..

gisteren en vandaag heb ik even de cursussen opzij gelegd opdat er eindelijk nog es een nummer af zou geraken, en dit is het resultaat.. een massive en tegelijkertijd ook epic melodic trancer..

cosmic tracer - hyperbolic

en ik wil elke gedachte die in je opkomt weten..

(edit) op vraag van enkelen van jullie heb ik ook een ander nummer online gezet, "full scope". de melodie is niet zo complex als hyperbolic, maar de uplifting sound is opnieuw sterk vertegenwoordigd. ik heb de raad van wim (lightworks) opgevolgd en dance-industries.com gebruikt.. ik heb hun systeem nog niet helemaal door, maar normaal zou je moeten kunnen downloaden..

cosmic tracer - full scope (force of nature club mix)

Last edited by TOR on Jun-03-2003 at 20:32

Old Post May-28-2003 16:07  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij

IMHO

Old Post May-28-2003 17:10  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe

Old Post May-28-2003 17:43 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

quote:
Originally posted by CygnusX
Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe

thanx!

je bent niet de enige die klaagt over de kick.. ik heb het zopas voor het eerst op speakers beluistert en het klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort.. maar een aanpassing zal voor een andere keer zijn, mijn oren zijn kapot op dit moment..

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij

merci!

het tempo lag origineel wat hoger, maar ik heb het naar beneden getrokken omdat ik het toen te snel vond.. misschien moet ik het inderdaad opnieuw verhogen, de main theme lijkt nooit te zullen stoppen op deze manier..

qua discografie is er veel en niet veel op te merken.. ik heb de laatste drie jaar enorm veel nummers in elkaar gestoken, maar de kwaliteit ervan laat echt te wensen over (bewijs is
mijn mp3.com pagina
).. 't is pas de laatste paar maanden dat het echt op iets is beginnen te lijken.. het eerste nummer dat ik de moeite waard vond om hier aan de TA's te laten horen is niet meer online op dit moment, maar kun je wel vinden in de tranceaddicts unite mix van mr.mystery (te vinden in de live sets sectie hier) en heet "full scope"..

Old Post May-28-2003 18:17  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Awel dat is een heel goed nummerke

En ik vind het tempo best goed, de lengte van de melodie is ni te lang imo.

Old Post May-28-2003 20:32  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ze hebben gelijk, der zit iets in... eigelek een zalige melodie!
Ik zet hem zeker op men volgend cd'ke

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-28-2003 20:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

wel ben hem bezig aant downloaden en met mijn connectie duurt dat nog even, so it bether be good! ma aan de kritiek te horen ist de moeit dus wees gerust kzal er mijne commentaar ook op geven

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post May-28-2003 21:07  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Awel, hier ook posten over uw liekes, mag da?

Grapje Kev, ik zal hem zodra ik kan checken, mijn internet connectie is nu maar 64k door het overschrijden van m'n transfercapaciteit deze maand

Groetjes,
Wim

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post May-29-2003 08:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

bangelijk schijfken,echt geslaagd der zal waarschijnlijk nog iet beter kunnen,ma ik vind hem opperbest zo

uiteindelijk is het downloaden dan ook afgesprongen heb dan ook gemerkt da het eigelijk aan de pc lag.
vraagje: hoe komt het dat ik met de normale pc maar 6kb/sec haal en dan met de laptop 5O me before mysterie

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post May-29-2003 11:06  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Hey Kvein, dit is een leuke track! Vooral de main lead vond ik catchy. De drums kunnen misschien ietsje beter, maar ze zitten wel ok denk ik.

Laterz!
Wim

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post May-31-2003 00:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

quote:
Originally posted by Lightworks
Vooral de main lead vond ik catchy.

thanx! als je wil maak ik je even een midi file..

Old Post May-31-2003 20:16  Europe
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
Smiley DJ

Zelf ben ik al een tijke producer en der is echt ni veel mis mee, behalve dat het meer ... wa is het woord ... het kan gewoon meer zijn! Ik speelde deze track juist op ietske beter adn mijn pc-boksen en het klinkt een beetje plat... meer fx, meer freqs en echt wel een nieuwe kick en ik zou het opsturen naar bmg...

Old Post Jun-01-2003 18:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > cosmic tracer - hyperbolic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy One from AnjunaBeats Vol3 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlack Atlantic - "No Need To Hide" (Dub Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: