Registered: Apr 2002
Heb voor niet meer horen gekozen, lijkt me nog iets kutter om niks meer te kunnen zien. Je bent dat toch net wat meer afhankelijk.
May-30-2003 13:40
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
.. k zie 1 vote staan bij niet meer horen .. en das de mijne.. dan heb je volgens mij verkeert geklikt, of k begrijp gewoon geen moer van jou replay
May-30-2003 13:44
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
ik heb voor niet meer zien gekozen.. ik heb echt muziek nodig..
May-30-2003 13:51
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
hier wil ik echt niet aandenken op zon schitterende geile zomerdag!!!
May-30-2003 14:05
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
tja sorry siesta
May-30-2003 14:22
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Lastige hoor..
Zonder muziek zou ik helemaal gestoord worden, dat hou ik nooit vol. Niet meer zien lijkt me dan minder erg, maar ik denk niet dat ik met een van de twee handicaps zou kunnen leven..
May-30-2003 15:00
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
heb voor de 3e gekozen.. als ik een van de 2 zou zijn (op deze leeftijd) hoefde t echt niet meer voor mij
als ik nou 80 ofzo zou zijn zo doof of blind me niet meer zoveel uitmaken, maar nu heb ik nog n heel leven voor me!
Heb gekozen voor niet meer kunnen zien (zonder muziek heeft t leven geen zin meer...).
Trouwens: hebben we deze poll al niet eens eerder gehad? (of begin ik polls te zien waar ze niet zijn? )
Grtz
WooT
May-30-2003 17:01
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Beetje onnozele vraag stelling *als je moet kiezen*
ook die 3e optie zijn zoveel mensen die met één van die 2 beperkingen een goed leven kunnen opbouwen. Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn.
May-30-2003 17:05
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
quote:
Beetje onnozele vraag stelling
je kent me toch
May-30-2003 17:17
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by magrec
Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn.
er is n groot verschil tussen het leven aankunnen en het nut of de zin ergens van inzien (vind ik )