somliga av er vet att jag oxo producerer hardstyle själv..
har aldrig orkat att ladda upp mina låtar och spridas dem över nätet eftersom en par låtar ligger hos skivbolagen och blir kanske släppat på vinyl
jag har tänkt om hur jag kunde fixa bästa möjligheten så att ni kunde lyssna till mina låtar ändå. och så har jag gjort den här mixen... det innehåller bara låtar jag har produceret själv:
Registered: Apr 2002
tackar
tjooo
nu har ja lyssnat me ja tycker du har grym talang martijn!!!! många av ljuden kan man direkt härleda till andra hardstylelåtar.. kan inte komma på nån direkt nu.. blir du förvånad om ja tycker alla låtar e bra`? ja tycker det faktiskt... MEN.. va ere för "Lyrics" du anv. i den låten som går vid 9 min?? innan me... va säger han eg? låter lite tradigt.. men jaja.. spelar ju ingen roll.. de e ju musiken ja ska lyssna på
snygga övergångar me.. men ja vet ju redan att du kan mixa verkligen kul att höra nåt som du gjort helt å hållet själv.. både produktionsmässigt samt.. mixmässigt
jag lyssnade ju på hela mixen förut.. å det var på ETT enda ställe ja inte gillade vad du gjort me tonerna.. men jahittar det inte.. kan återkomma me det senare om ja kommer ihåg.
sista låten e jäkligt fet.. första med, den vid 16 med.. fan.. de e hela tiden fan va ja gillar bastrummor
Jun-16-2003 21:57
mjz
latmask
Registered: May 2003
riktigt bra låtar faktiskt, men det är ju inte allt för ofta jag är på humör för hardstyle nu för tiden, sista perioden jag hade var för typ ett år sen...
Jun-16-2003 22:02
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
har precis lyssnat igenom mixen..låter jäkligt bra, Scul!
dröjer nog inte länge innan Lady Dana & c: o kör med dina låtar i sina set