Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Coca Cola Reclame
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vnatic
Donkey Addict

Registered: May 2001
Coca Cola Reclame

Die nieuwe coca cola reclame, daaronder zit echt een vette plaat.
er staat music by tiesto onder, maar weet iemand of het een echte plaat is, of alleen maar 50 seconden muziek voor die reclame.
Als het wel een echte plaat is, wil ik ook weten welke natuurlijk (duh)....

greetz

Old Post Jun-30-2003 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vnatic Click here to Send Vnatic a Private Message Visit Vnatic's homepage! Add Vnatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by FunkySimon
die plaat heet:

Tiesto - Searching (Coca-Cola Summer Track)

en duurt 45 seconden..

Je krijgt em bij een actie van coca cola op single samen met Flight 643 en ton TB electric Malfunction

ik hoop toch dat er een complete versie van komt best vet nummertje toch

.

Old Post Jul-01-2003 05:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Tja er moet toch geld in het laadje komen. Als Tiesto wat extra centjes wil verdienen via commerciele dingen, dan vind ik dat best. Hij heeft het tenslotte verdiend....

Old Post Jul-01-2003 09:27 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

het is natuurlijk wel jammer dat de naam tiesto nu zo commercieel wordt..
Vooral te merken als je naar een optreden van hem gaat.. staan mensen te schreeuwen om 643 en lethal industry, terwijl degene die hem al langer volgen hier absoluut geen behoefte aan hebben. Op TiC kon het dan wel weer, maar als ik bv komende zaterdag naar hem zou gaan hoeft dat van mij echt niet!

Voorbeeld: laatst moest ik draaien op een feestje. Kwam niet los, draaide paar tiesto remixes.. nog niks (schreeuwde zelfs iemand naar me dat ze niet wilde dansen omdat ze de nummers niet kende ),ik draaide 643 KABLAM herkenning en ik balen, want daarna moest lethal industry nog en zocht men de party animals en scooter uit de bak.. (oh god, waarom zaten die erin..)

Ach, over het algemeen heb ik er geen problemen mee, zolang hij maar blijft draaien in NL. Hij heeft het wel verdiend na al die jaren van keihard werken!

Old Post Jul-01-2003 11:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Batistuta
tranceaddict in training

Registered: Apr 2002
Video

Je kan de commercial hier checken, beeldkwaliteit is helaas wel errug laag.

http://www.adformatie.nl/images/9458.mpg

Old Post Jul-01-2003 15:39  United States
Click Here to See the Profile for Batistuta Click here to Send Batistuta a Private Message Add Batistuta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

misschien woont ie er nu wel als geboren nederlander?? niet zo snel oordelen he

Old Post Jul-01-2003 15:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
misschien is ie niet eens Amerikaan

Gerdinand is toch ook geen Nigeriaan ofzo (of wat voor vlag hij ook heeft)

Old Post Jul-01-2003 19:24 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik snap niet dat mensen zich nu nog steeds druk maken over dat Tiesto te commercieel word!! Dance muziek word wereldwijd met de dag populairder. En Tiesto is de beste dj in de wereld en word daarom niet voor niks door alles en iedereen gevraagd. En het zal alleen maar meer en meer worden. Hij word nu niet meer als een underground dj gezien eigenlijk helemaal niet meer als een dj maar als een popster. Dat is al vaker gezegd maar het is nu echt van aan het komen. En zulke mensen krijgen nou eenmaal zulke contracten. Kijk ook naar sporters acteurs etc. Ga dus is lekker met je tijd mee en stop met het gezeik dat Tiesto te commercieel wordt en dergelijk.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-01-2003 20:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Remy D
Ik snap niet dat mensen zich nu nog steeds druk maken over dat Tiesto te commercieel word!! Dance muziek word wereldwijd met de dag populairder. En Tiesto is de beste dj in de wereld en word daarom niet voor niks door alles en iedereen gevraagd. En het zal alleen maar meer en meer worden. Hij word nu niet meer als een underground dj gezien eigenlijk helemaal niet meer als een dj maar als een popster. Dat is al vaker gezegd maar het is nu echt van aan het komen. En zulke mensen krijgen nou eenmaal zulke contracten. Kijk ook naar sporters acteurs etc. Ga dus is lekker met je tijd mee en stop met het gezeik dat Tiesto te commercieel wordt en dergelijk.

Juist!!

Vergeet niet dat hij er jarenlang keihard voor heeft moeten werken, en dat alleen top dj's het grote geld verdienen.
Bovendien is het toch prachtig als je door Coca Cola voor zoiets gevraagd wordt? Dan ga je toch geen nee zeggen omdat je niet "te commercieel" wilt worden

Old Post Jul-01-2003 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Remy D

ik snap het juist, hij moet ook geld hebben, en met djen verdien je al veel minder dan elke andere artietst (voor zover ik weet, die dj's wonen meestal in ieder geval niet in dikke villa's met 10 auto's), dus ik zou het ook doen, tiesto mag wel wat geld krijgen voor zijn werk

.

Old Post Jul-02-2003 05:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Coca Cola Reclame
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack Id Plz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrefecto - "Anything For Love" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:58.

Forum Rules: