Som ni kanske vet så kommer Socially Hazardous bjuda på lite cool musik på långholmen den här lördagen. Ta-picknicken blev ju lyckad så vi kanske kan göra ännu en till lyckad träff. Jag undrar hur många som skulle kunna komma och så skulle vi kunna göra en träff som förut.
BE THERE !
Last edited by dj_hysterix on Jul-03-2003 at 15:17
Jul-03-2003 00:28
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Re: Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Här är en bild från förra träffen för att visa er att man har skitkul på dom här träffarna
ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit.
Jul-03-2003 07:51
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Hoppas de blir bra väder!!!!!!
Jul-03-2003 10:29
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Re: Re: Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?
quote:
Originally posted by Glorie
ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit.
Registered: Nov 2000
lol @ mig och stefan som bara slår sig med dom där
Kan nog hända att jag kommer ut en sväng på långholmen mot kvällen sådär när dom börjar lira Psy musik...vi brukar elda där
Jul-03-2003 13:32
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Mind, på tal om eldning...
Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay??
Jul-03-2003 14:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay??
Han måste ju vart lite "gay" då för jag som inte heller är så insatt och har ändå pratat med flera som håller på med detta i samband med träffar med Eldsjäl men då har alltid alla vart super trevliga... och då var dom tom. Stockholmare
men tillbax till topicen...vilka är det som kan tänka sig komma ?
Jul-03-2003 15:19
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
vafan ska ni jämt ordna det här när man är TVUNGEN att åka iväg för??
nej, nu går jag inte på det här i ren protest för att ni håller på på detta viset, ni måste ha nån jävla insider som kollar upp när jag absolut inte kan stanna i sthlm
Jul-03-2003 15:27
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det var en tönt du träffade... Vill du ha prylar så är det bara att höra av dig till mig...Brorsan min och hans tjej bygger både täning och eld-utrustning... Guaranteed quality
Dioxys, dom kommer köra nästan varje lördag hela sommaren tills det blir kallt vad jag förstått...gjorde dom förra året...