Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Talent Room NU: DJ Laszlo
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Talent Room NU: DJ Laszlo

EDIT: Lyssna NU

http://www.soundicradio.com/listen.pls

----------

Glöm inte att lyssna på Hardstyle XQ i morgon tisdag då ingen annan än jag gästar Talent Room

Dock blir det inte hardstyle för min egen del, utan mer åt prog-, hard- och techtrance-hållet.

Kl 21:00 - 22:00

http://www.soundicradio.com/listen.pls

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Aug-12-2003 at 19:11

Old Post Aug-11-2003 22:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Jag ska lyssna, hoppas det är ett bra set =)

Soundcloud!

Music by me

Old Post Aug-11-2003 23:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Det hoppas jag också

www.laszlo.se

Old Post Aug-11-2003 23:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

jag tunar lätt in.. om jag kommer ihåg!! jag har aldrig hört nått av dej förut så det ska bli kul!!!

Old Post Aug-11-2003 23:20  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

har jag inget annat för mig och om jag kommer ihåg det så ska jag ta och lyssna

Old Post Aug-11-2003 23:26  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Om ni kommer ihåg?

Post-it lappar *hint*

www.laszlo.se

Old Post Aug-12-2003 00:32 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Om ni kommer ihåg?

Post-it lappar *hint*

har tyvärr inga

Old Post Aug-12-2003 01:34  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

ska lyssna på d om jag e vid datorn då =)

Old Post Aug-12-2003 07:20 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Lyssna NU

www.laszlo.se

Old Post Aug-12-2003 19:10 
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

lyssnar

Old Post Aug-12-2003 19:13 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
KarateKid

ja me

ja fundera på en sak förresten...det står nivea-laundromat hela tiden... i min winamp.. varför göre det? ja trodde låtnamnen skulle ändra?

Modigt att snacka LIVE oxå

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Aug-12-2003 at 19:35

Old Post Aug-12-2003 19:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Började väldigt hårt med Passive Resistance. En låt jag skulle ha lirat lite senare i en mix då den är just jävligt hård.
Sen en av mina hatlåtar just nu. Fattar inte hur alla gillar den, Igor S - Bomerang (Igor S Remix). Bra inmixning, har inget att klaga på.
Nästa låt; JOOP - Act of God (Hardtrance edit). Vet inte hur man ska säga men inmixningen kändes stel, nästan tråkig. Men det är ju en skön låt (fast jag föredrar originalet =) )

Nästa inmixning var inte helt 100. I början kändes basen lite instabil och Act of God slutade lite för fort. Ganska tråkig låt imo
Rocky Fobis - No Regular, tillsammans med Igor S - Bomgerang så är detta de 2 sämsta låtarna just nu =) Men det är ju bara vad jag tycker, gillar du dem så fortsätt lira dem. Inmixningen här var också ganska instabil, man hörde ganska väl när du puttade fram skivan.
Helt ok inmixning till nästa låt, har inte mycket mer att säga. Bra tryck i låten.

Hörde inte nästa inmixning då winamp buffrade strömmen (inte lätt här hemma när farsan har upptäckt att man kan hitta musik på internet, hehe) Och oj, här var det lite trixande. Först trodde jag att winampen höll på att buffra satan men du dödade visst låten lite då och då. Lät tyvärr lite instabilt :/

Nästa inmixning förstör Ferren med sitt snack så har jag hör inte när Echoes åker in. Det jag hör är att Armani & Ghost slutar lite konstigt.

Här låter det faktiskt inte så bra då du slänger in nästa låt men du fixar det snabbt. Dock är inte basarna helt synkade, låter lite instabilt & echoes slutade lite konstigt

Nästa inmixning lät också konstig då låten avslutades lite konstigt.

Låtar: poäng

1: 5/5
2: 1/5
3: 4/5
4: 3/5
5: 1/5
6: 3/5
7: 3/5
8: 5/5
9: 3/5
10: 3/5

Mixning: poäng

1-2: 4/5
2-3: 2/5
3-4: 2/5
4-5: 3/5
5-6: 3/5
6-7: ?/?
7-8: 2/5
8-9: 2/5
9-10 2/5

Så nu ser vi att låtarna var sådär (kanske min smak som är fel) och mixningen dalade upp och ner. Inte riktigt min smak på settet, men det gick att lyssna på =)

Nu kanske jag var lite för kritisk och petig men men... det är bara vad jag tycker och jag hoppas du tar det på rätt sätt =)
Jag vet inte om du började med Passive Resistance då jag hoppade in mixen lite för sent men men...

kjam, Jonas =)

Soundcloud!

Music by me

Old Post Aug-12-2003 20:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Talent Room NU: DJ Laszlo
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld School Hardcore ID #2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackV.I.P 3000 - "The Combat" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:20.

Forum Rules: