Vandaag bij m'n ongewenste post (en das klets, want bepaald niet ongewenst ): quote:Hoi Martijn, je hebt meegedaan aan de prijvraag van Ultrashock en je hebt gewonnen!! Wij zullen je twee kaarten op sturen voor dit evenement. Veel plezier a.s. zaterdag @ Ultrashock !! Ik heet Maarten (en geen Martijn) maar whatever, ik ga naar Ultrashock! En Engeltje gaat mee! Wij gaan dus Armin weer stalken, woei...! Welke TA'ers lopen we daar tegen het lijf? Van Ambs weet ik dat ze gaat... wie nog meer?
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
en ook ik heb 2 kaarten gewonnen, aleen hebze nog niet binnen
quote:Originally posted by Subsonik aleen hebze nog niet binnen Ik ook niet, maar ik neem aan dat ze ze vandaag op de post gooien, dan zijn ze voor zaterdag wel binnen. Met dank aan partypicscrew.nl
en nu wel binnen
Het lijkt me sowieso wel een leuk festival. Mooie locatie en een sterke line-up. Een bevriende DJ van me staat er overigens in de talent room. Maar ik heb Frequence en de vakantie net achter de rug. Dus ik spaar mun geld even, want ik zou dan ook al mun werk moeten skippen voor dat feest.
___________________ check my website: www.riechels.nl
quote:Originally posted by M_Peror Vandaag bij m'n ongewenste post (en das klets, want bepaald niet ongewenst ): Ik heet Maarten (en geen Martijn) maar whatever, ik ga naar Ultrashock! En Engeltje gaat mee! Wij gaan dus Armin weer stalken, woei...! Welke TA'ers lopen we daar tegen het lijf? Van Ambs weet ik dat ze gaat... wie nog meer? Gefeliciteerd met je gewonnen kaarten! Heel veel plezier, wij zijn er niet bij, maar we gaan nog wel weer een keertje los met zn allen
WOEIIIIIIIIIIIIII!! ARMIN!!!!!!!!!!! en 2x op een dag ook nog na Ultrashock ga ik door naar AIB! Maar als ik die prijs win van 76 is het helemaaaaaaaal geweldig hehehehe ik moet 'm winnen! als een of andere loser t wint ga ik huilen
ik wilde hier eerst wel heen gaan, maar nu is er een trainingskamp tussen door gepland gaat dus niet door!
Ik moet eerst nog ff kaarten zien te winnen Ik wil er ook heen, maar moet eerst nog een paar vrienden mee zien te krijgen... en dat is altijd veels te lastig....
Ik ga Armin stalken bij Antwerp is Burning
Zit zaterdag in Berlijn op Reflections release party. Zal wel geen uitzending op de radio zijn van ome Armin?
quote:Originally posted by jploveparade Zit zaterdag in Berlijn op Reflections release party. Zal wel geen uitzending op de radio zijn van ome Armin? Geen idee, nog niks over gehoord. Maar je weet nooit, ze hebben z'n set van Lovefields ook live uitgezonden. Zal es ff gaan rondneuzen. Ow en have fun in Berlijn!