Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)
Aangezien Sensation dit jaar m'n eerste echt grote feest wordt, ben ik nog niet helemaal bekend met hoe alles werkt. Zoals de gebruikelijke aankomsttijd. Officiel begint het om 21:00, maar is dat te vroeg, of juist te laat? (of misschien wel normaal?)
En zijn er nog dingen die je per se niet moet vergeten? Ik neem mee:
kaartje, geld, kauwgom, misschien deo, drank (of mag dat niet naarbinnen).
Nou zoals jullie zien heb ik nogal wat vragen, ik hoop dat jullie reageren.
CU@Sensation!
Jesse
|