|
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands 
Hey Layla remember this one
"you are the best" = "wil je me pijpen"
... keep that one in mind okay.. |
hahaha ja, dat ging ze toch tegen tiësto zeggen??? 
___________________

Sasha!
|