|
ok, dit is ongeveer de enige thread over Sensation die nog open is, waar kan ik rank1 en marco v downen, daarin ben ik nog wel geinteresseerd, heb al gehoord dat het helemaal kut was dus dat hoeven jullie niet te herhalen.......
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|