|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh fan najs
Nu har jag iof den utbränd på SVCD så de funkar nästan lika bra, ljudet e iaf suveränt å bilden likaså...
Säg till om du hittar vart man kan köpa Mysteryland 2003 DVDn
Förhoppningsvis tar jag mig ner till Holland igen i december (Innercity) då köper jag den där |
vi kan surra på icq sen så kan jag köra ut dance valley och mysteryland 2003 på 2 dvd till =)) så skickar jag med berra på posten vettu fifan =)
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
|