|
|
|
|
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
|
|
ik zit in condado, ongeveer een kwartier van het centrum vandaan, boven een supermarkt (wel lekker elke ochtend vers gebakken stokbrood )
Ik ben er vorig jaar ook geweest, toen hebben we flink huisgehouden daar, lopen voetballen in het appartement, bedden vernield, kastdeuren ingedeukt, lichtschakelaars gesloopt...en toch de volle borg teruggekregen 
Pfff maar waar je mij aan kan herkennen..geen idee, ik ben met een groep van 8, allemaal uit Breda maar ik kom uit Dordt, dus de enige die met een ander accent (dus niet met die zachte g enzo) praat,dat ben ik! 
|
|
Jul-08-2001 12:21
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin“ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Uhhhm, ja das lastig. Dat Reces zit iig middenin het cenrum, 50 meter van het strand, 100 meter van het centrum. Wij zijn met een groep van 7, vier gasten (waaronder ik dan, ja echt waar) en drie meiden.
Ohh wacht ik weet misschien waaraan je mij of ons groepie kunt herkennen. Als het goed is hebben we allemaal een shirt meegenomen wat we hebben laten maken toen we met school zijn weggeweest. Dat is een rood voetbalshirt, waar op de achterkant Polen 1 opstaat. Ik weet alleen niet of ik dat wel ga aantrekken, eigenlijk weinig zin om mee voor lul te lopen, maarja we hadden afgesproken om em mee te nemen, we hebben er allemaal een. Als je een dwaas met dat shirt ziet lopen moet je maar naar Remco vragen, dat is mn echte naam (duh)
Latuurrzzz....
Jul-08-2001 12:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:03.
Forum Rules: