|
| quote: | Originally posted by Funfrock
Ja det är dem som anordnar det. Får hoppas dem har mer tur den här gången. Men dem borde ha lärt sig av sina misstag plus att det här inte är ett sånt jätte event.
Dem har fått upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com |
Förvisso har dom lärt sig kanske men Above & Beyond lär knappast vara billiga. Inte för att jag har nån koll men jag skulle lätt tippa på minst 10000kr + resa och hotell. Så jag betvivlar starkt på att de kommer gå runt om de ska ha det i Basilikas lokal. Det kommer 200 pers till vår klubb AmnesiA och den har kört i mer än 2 år, så de lär få jobba för att fylla Basilika som rymmer säkert mer än dubbelt så många. Dock har de ju fördelen att folk inte behöver vara studenter såklart vilket borde leda massor av folk från Malmö, så man kan ju fråga sig varför de inte letar upp en lokal i Malmö istället dock.
Hoppas de ger tillbaka pengarna för The Lab biljetten, annars lär de nog banga ur eftersom ingen som inte har fått det lär köpa någon biljett i förväg till detta!
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
|