|
Waar gaat dit nou weer over RV..alsjeblieft..je rakelt dingen op die echt niet voor jou bestemd zijn. Als je mensen in hun waarde wilt laten, hou dan je commentaar voor je en laat diegenen het zelf uitzoeken. Beetje jammer dat je het voor sommige mesen verbruidt op deze manier. En ik ben niet chill? HALLO..tief op...ik ben ontzettend chill, maar ik kan ook ontzettend pissig worden als mensen kortzichtig zijn en andere mensen hun rechten ontnemen.......dubbelop omdat ik dat bij Lex gedaan zou hebben? het enige wat hij nu doet is gaan zitten mokken, en minder gaan posten..terwijl hij vast een coole gozer is als ie wat te melden heeft....
dus alsjeblieft RV..verziek het niet verder...bemoei je er niet mee en laat ons (ja..er zijn er meer die er zo over denken) met rust...zucht
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|