Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
___________________
HaRdStYleR
Jul-10-2001 17:36
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by rellivisit Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
Wij zijn heeeeeeeeeeeeel vaag dus we zijn van de partij de 21e! Kaarten zijn gelukkig al binnen!
S&S
Jul-10-2001 17:45
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Love Parade all the wahay!! Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! Dancevalley?????????
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-10-2001 17:52
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus Love Parade all the wahay!! Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! Dancevalley?????????
Yep... Dance Valley zijn we er ook 100%! De vraag is allen "hoe"... we komen dan net terug van 8 dagen Ibiza, dus als je twee doorgewinterde Zombies ziet lopen dan zijn wij dat dus!
Wordt er niet iets van een meeting voor DV georganiseerd?? Weet jij anders een geschikte plek/tijd?
Jul-10-2001 18:03
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-10-2001 18:07
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?
Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???
Jul-10-2001 18:15
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???
idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-10-2001 18:41
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
quote:
Originally posted by rellivisit Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
He man, dat klinkt echt goed die line-up.
Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik
dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jul-10-2001 19:56
Corrado_NL
tranceaddict in training
Registered: Jul 2001
Location: Heerlen, The Netherlands
/me is aanwezig.
Een paar likjes M en dan met je wazige kop overdag door het publiek wandelen. Hehehe
Wil ik niet missen gek!!!
___________________
Follow me... Don't be affraid... Come with me... To the COSMIC GATE
Jul-11-2001 00:18
pipi
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by Miss Proximus
idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo
Het Smirnoff Meetingpoint is een goede meetingplek, vorig jaar was er ook een meetingpoint van Smirnoff en deze zijn herkenbaar aan een grote ballon van Smirnoff en bijna niet te missen...(2 S&S zo'n zelfde ballon was toen ook aanwezig tijdens Extrema 2000)
Jul-11-2001 07:11
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
ok..dan maak ik ff een nieuwe thread Dancevalley Meeting: 13.30 bij het Smirnoff meetingpunt
Zo goed?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there