|
מהיר ועצבני בישראל?
טוב... שלשום הייתי בגרנד קניון (קניון בחיפה עיר מגורי)... ירדתי עם האוטו כרגיל לחניון -3, כי שם הכי פנוי ויש שם כל מיני אימפרזות משופרות וזה...
אני בא עם ידידה שלי ואני מת להשתין אז נסעתי בטיל למצוא חניה... המקום נראה מלא לגמרי משום מה
קיצר מצאתי מקום, נכנסתי ממש מהר ופתאום אני קולט מול העיניים שלי
Honda S-2000
פשוט עמדתי לידה כמעט השתנתי במכנסיים!@$!@$ איזה פאקינג מכונית יפההההה!! ושלא נדבר שהיא הופיעה במהיר ועצבני 1 ו-2...
היום עשיתי רונדלים איפושהו ופתאום אני רואה את ההונדה שוב... ובחורה נוהגת בה@$!@!@%!
ואתמול ראיתי איזה ערסים שלקחו מיצובישי סופר לנסר 94 רגילה כזאת והפכו אותה למשהו מדהים! צהובה עם הנמכות, נאון כחול, שני אגזוזים ועוד נאונים סגולים בפנים... אם אני אמצא אותם שוב אני אביא תמונה.
על החלון הקידמי כתבו
The Fast And The Furious
ושמעתי על עוד כמה מכוניות עם הכתובית הזאת שחברים שלי ראו.
מה הולך פה בארץ 
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
|