Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Pages (25): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003
Trance Energy - 31/01/04

Hur många ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling människor åkte ner dit. Själv så har jag ett tio-tal nära vänner som ska ta tåget upp till göteborg och ta flyger ner till amsterdam. så vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni får rätta mig om jag har fel. Men är det fler än de jag känner som ska dit?

//Dj M

Old Post Oct-27-2003 21:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt skadar ju inte

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-27-2003 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

quote:
Originally posted by Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt skadar ju inte

afan den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?

Old Post Oct-27-2003 22:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!

Old Post Oct-27-2003 22:48  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Mario_GX
afan den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?

I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.

bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-27-2003 23:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

öhm 31 januari är det väl ändå inte?
nån gång i februari har jag för mig.
Tjugoförsta så vitt jag vet.

Old Post Oct-28-2003 01:27  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

nope dom har ändrat till 31:a januari precis nu i dagarna så du va nästan rätt ute

har alltid varit melan 20:e-30:e februari so far men de blev visst ändrig på det av nån anledning

jag kommer iaf ner om jag får tag på biljett

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-28-2003 02:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

quote:
Originally posted by Glorie
I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.

bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten

man tackar säg till så fort du får reda på något nytt

Old Post Oct-28-2003 09:52  Sweden
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

1100 är för billigt..! vilken linja?
så vitt jag vet går det inte att skaffa biljett under 2000, kanske ungefär 1600 'im sonderangebot' / rea.. vad heter det ..

quote:
Originally posted by St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!

ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..

för övrigt:

det står att Trance Energy 2004 är flyttad till den 31. januari under förbehåll

asså det e inte säkert, annü.
om jag borde boka flygplanet så skulle jag vänta med det!

Old Post Oct-28-2003 11:40  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by ScuL
ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..

Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?

Old Post Oct-28-2003 11:43  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by St_Andrew
Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?

japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.

iaf. jag kollade några reseoperatorer på nätet och fick det här:
Göteborg-Landvetter (GOT), Amsterdam-Schiphol (AMS)
KLM: US$ 312.40
SAS: US$ 340.26

hmm..

Old Post Oct-28-2003 11:48  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by ScuL
japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.

Jo jag flög från västerås till london och sedan vidare till pisa när vi åkte dit med skolan, funkade bra! då flög vi för 1000kr allt som allt tur o retur alla resor inkl alla skatter. det e billigt

Old Post Oct-28-2003 11:57  Europe

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ! plz id.. this track heard at rosenmontag 99 [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCondor - "Velvet Dreams" (Skylight Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:33.

Forum Rules: