|
Mooi. Hoop dat er wat te luisteren valt, want ik heb zo'n 'geweldige' verbinding van de Casema in Utrecht. O, misschien draait Eye-Riz 28 juli nog op een feessie. En verder maar hopen dat we snel een goede locatie vinden voor het volgende Nexus-feest, hopelijk met Chill, want dat was erg ok de vorige keer. Behalve Dago kan je me ook Niels noemen ( zo sta ik ook op de site. vond Eye-Riz nl. erg grappig 8-))
groetjes
|