Armada Night!
Wat een super avond zeg! eigenlijk bijna niet te omschrijven!
De Mazzo is echt een onwijs gezellige kleine tent Bij binnenkomst stond Lemon 8 achter de draaitafels. Hij draaide al erg lekkere progressive plaatjes (uitschieter; Insight - Prophecy 2003)
Armin stond gewoon tussen het publiek met iedereen te kletsen, hoe gaaf vond ik dat!
Vervolgens rond een uur of 1 begon Armin! net 3de van de wereld geworden! woeii! en hij zette echt een sublieme set neer, met zeker niet allemaal makkelijk plaatjes! super set zeg! gewoon aan één stuk door genieten! en de knaller van heel de avond was toch wel; Roland Kinkenberg - Monday Groove! Wat een plaat zeg! Hij draaide verder nog Forever Waiting, Let's Get Ill, One More Day, Beautiful Things en Heal.
Het opvallende was ook de perfecte sfeer, echt partypeople die lekker stonden te gillen! en mensen uit Engeland, Amerika en Duitsland
Ook nog Perry O'Neill en C-Quence ontmoet.
Verder liep Spider er nog rond, en C-Quence vertelde dat Darren Tate en Mike Koglin er ook nog waren maar die heb ik niet gezien.
Verder hele toffe tranceaddicts ontmoet ChooChoo, Kakao & Dj-David!
En natturlijk weer de Bouma-Bros! Super!
En toen was het tijd voor een Dj waar ik ook echt naar uit zat te kijken; Markus Schulz! en serieus, wat een heerlijke set! ik heb hem helemaal bijgehouden van begin tot eind Tracklist;
Markus Schulz Live @ Mazzo (30-10-2003) Armada Night
01. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Markus's Intro Mix)
02. Attention Deficit - What?
03. Luke Chable & Danny Bonicci - Ride
04. ID! Amazing tune!!
05. Agoria - La 11è Marche (Phil Kieran Remix)
06. Oceanlab - Sattelite (Markus Schulz Remix) !!TUNE!! (de nieuwe Oceanlab! )
07. Karada - Last Flight (Markus Schulz Remix) (Met Live zangeres!)
08. Camouflage - You and Me (Humate Mix)
09. Peter Martin - Perfect Wave
10. ID!! amazing tune!
11. As The Rush Comes (Markus Schulz Remix)
12. Locus/Perry O'Neill - Kubik
13. Lili Hayden - Anything (Gabriel and Dresden E String Mix)
14. Mauro Picotto - New Time New Place
15. ID!! Mauro Picotto achtig
16. Jewel - Intuition (Markus Schulz remix)
17. Jewel - Stand (Markus Schulz Remix)
Dus dat was me het setje wel!
Heerlijke avond dus en niet te vergeten; M_Peror! bedankt voor de gezellige avond en de autotrip! en Arise2 het was top! En op het eind trouwens ook nog met globalgirl, Markus en de Trance-addicts op de foto geweest! als het goed is komt die op de GDJB-site! 

Sasha!
|