Mitt namn är Mats och är webmaster samt hjärnan bakom Mellow Pleasure Art & Graphics. Jag kollar bara om det finns intresse för en svensk sida för klubbmusik eller det kanske finns bra sådana. Tala om vad ni tycker. Gör dessutom ett besök på min just nu inte helt klara hemsida. http://w1.635.telia.com/~u63505576/ och lufta era idee´r även där. Kanske lyssna på min webradio eller kommentera min egen musik. Take care all clubbers in Sweden !!!
Registered: Apr 2002
Re: Intresse för ny Svensk websida för klubbmusik ?
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Jag kollar bara om det finns intresse för en svensk sida för klubbmusik eller det kanske finns bra sådana.
ja... sidor som handlar om klubbmusik är väl aldrig fel. men ska du skapa en sida eller? va ska du ha för avdelningar på den? undrar lite lätt.... ska du skriva om musiken generellt? recensioner, skriva om klubbar eller producenter eller vad?
checkade in din sida förut...kollade mest på bilderna och lyssnade inte på nån musik, blir en annan dag kanske
Nov-02-2003 18:23
swe_Trancer
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2003
jupp...det finns intresse
Nov-02-2003 18:50
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
Sidan skulle mera vara som ett hel svenskt forum med vad som gäller inom klubb scenen i sverig. Men er där ute i landet som hjälper till att förmedla verksamheten, musiken osv. Tex.om ni vet några bra artister, krogar etc.etc. Tanken finns att sidan ska byggas men jag behöver mkt hjälp med att fylla den. Så vill ni hjälpa till så börja på min existerande hemsida så får vi se trafiken på den och sen tar jag steget när behovet ökar.
Mvh Mellow Pleasure
Nä det kan jag ju inte göra ngt åt tyvärr.
Detta pga att när folk inte gillar saker men inte har tid,ork eller mod att komma med konstruktiv kritik så är det svårt att ändra på saker och ting. Jag gillar sidan ( annars skulle den inte se ut som den gör) men är öppen för förslag att ändra och förbättra den.
Mvh Mellow Pleasure
linjerna i toppen ser inte alls bra....
och den bruna färgen på scrollbaren ser inte heller bra ut
sen så gillar jag inte alls rutorna i bakgrunden
menyn.. gillar jag inte heller... ta bara och fortsätt jobba på den... gör något roligare med den.
några grejer iallafall.. själv hade jag gjort om allt... men men
Nov-02-2003 23:27
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Tackar för kritiken.
Kritiken är konstruktiv, detta är bra. Sidan är mest gjord för min grafiska avdelning. Jag ska tatag i de bitar som kan vara jobbiga att ladda. Tyvärr blir sidan seg på grund av all grafik men det är den biten sidan är gjord för. Men än en gång konstuktiv kritik är bra. Jag ska fnula lite hur den skall göras om.
Mvh Mellow Pleasure
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Sidan skulle mera vara som ett hel svenskt forum med vad som gäller inom klubb scenen i sverig. Men er där ute i landet som hjälper till att förmedla verksamheten, musiken osv. Tex.om ni vet några bra artister, krogar etc.etc.
God tanke, givetvis...Kan ju bli nåt stort, helt klart. Dock tror jag att det kanske blir svårt att hitta entusiastiska medarbetare, (been there, done that) framför allt på grund av att det redan finns flera klubblivs/trance-sajter med forum (även svenska.) men men, man vet aldrig.
Nov-04-2003 18:25
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Glorie
God tanke, givetvis...Kan ju bli nåt stort, helt klart. Dock tror jag att det kanske blir svårt att hitta entusiastiska medarbetare, (been there, done that) framför allt på grund av att det redan finns flera klubblivs/trance-sajter med forum (även svenska.) men men, man vet aldrig.
Måste hålla med Glorie där. Det finns många sajter men inte tillräckligt med klubbar och fester.
Nov-05-2003 07:47
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Öppet för förslag !!
Ja ide´n har funnits länge men det är inget bestämt utan mer ett sätt att kolla behovet. Jag har själv inte sett så många bra svenska sidor men detta betyder inte att jag kan fixa en sådan utan nera kollar läget.