Ja mensen ik pik dat dus niet dat de VRT MIKE, L-Vee, Yves Deruyter en Johan Gielen vergeten te vermelden als internationaal bekend. Die zijn dat al jaren, terwijl Buchemi nogmaar pas zijn naam kan deftig schrijven!!! (Om nog te zwijgen over Too Many DJ's )
Ik eis excuses van de VRT!!!!!!
Nov-11-2003 21:30
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
laat ze misschien maar onbekend zijn eh...
den dag dat mike komt draaien op donna wil ik niet meemaken
Nov-11-2003 21:32
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
hola we pakken het hard aan
tzou mijpersoonlijk ni storen dat m.i.k.e. moest komen draaien op donna
Nov-11-2003 21:33
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
we klagen ze aan voor laster en eerroof.
Donaties voor de kosten van de rechtzaak te bekostigen mogen op MIJN rekening gestort worden, vraag gerust mijn nummer!
Nov-11-2003 21:35
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch
BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke €50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol
DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^
Nov-11-2003 21:38
Dark Apostle
Went metal
Ah ja ook nog graag alle releases van Tracid Traxx
Nov-11-2003 21:39
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
awel kvind dat gladius gelijk heeft! da probeerde ik dus dark apostle toen ff op msn uit te leggen... laat ze maar doen! kzou ook nie graag wille da junger van 12 jaar gaan zwaaien met posters van mike enzo bah nee da zou ik dus echt nie willen en van die rechtzaak... das geen goed idee alhoewel die schadevergoedinge me toch wel iets beginne te zeggen...
Nov-11-2003 21:41
cyberia
born trancEaddict
bestaat da,posters van MIKE? waarom zouden menskens van 12 jaar daar ni mogen naar luisteren,ik heb op 12-jarige leeftijd wel mijn eerste bonzai-cd gekocht
volgende zaak :"beta's versuz vrt" let op met de werking van het belgisch gerecht zou het kunne dage binne 10 jaar pas enige uitspraak moogt verwachten
Nov-11-2003 21:47
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen
Nov-11-2003 21:53
Eagle`
Progressive Psy Addict
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch
BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke €50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol
DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^
doe er voor mij gerust alle platen van het lable Armada met de sublables: Soundpiercing, A State of Trance, captivating, club elite, armada en bandung bij
quote:
Originally posted by Miss Z
ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen
ah ge bedoelt da ze daar gaan staan aan den uitgang van de artiesten me hunne poster al gillend
zo steekt de trance-scene ni ineen dus zal da ook nooit gebeuren
hoi die Michael
Nov-11-2003 21:58
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by cyberia
zo steekt de trance-scene ni ineen dus zal da ook nooit gebeuren
Geloof mij, het gebeurt (maar wel zonder die poster)
En ik was ook vrij pissed off toen hij de voorgenoemde namen niet vermelde als belgisch talent...
En btw, toen daar een shot was van 2 mensen die Tiesto zijn platen aant dragen waren, die rechtse was Dj Montana...