|
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat ik er van vind? Kan ik heel kort(zichtig) in zijn: VER VAN MIJN BED. Nederland is zo'n takke klein kutland op de wereldkaart, ik zal niet zeggen dat we veilig zijn, maar serieuze zaken hebben we hier niet te vrezen omdat we totaal niks van waarde hebben wat terroristen kunnen gebruiken om een land van gedachte te doen veranderen. Wat wouden ze gaan doen, Tiesto gijzelen? 
Whehe, gewoon allemaal te fucking ver van me bed al die arabieren en terroristen |
Idd ERG kortzichtig. Alles wat verder dan 100km van je huis is boeit je zeker niet?
Joh, dit is vet belangrijk voor ons allemaal. De hele wereldeconomie gaat ook om dit soort zaken, dat dingen duurder worden etc heeft hier ook mee te maken.....
Mensen die wat 'Anti Bush' dingen willen lezen moeten eens een boek van Micheal Moore lezen, wel leuk Stupid White Men bijvoorbeeld of zijn nieuwe 'Dude Where is my country?'. Wel leuk.
Terrorisme of OostEuropese Maffia vind ik nogal wat anders. De Maffia maakt niet echt slachtoffers (als in; raakvlak met burgers), terroristen wel die plegen aanslagen. Die 2 zijn niet te vergelijken.