America's Favourite DJ is weer begonnen en wordt het deze keer weer een award voor Tiesto of Armin Vorig jaar was het Bad Boy Bill trouwens
Iig, je moet dus 3 dj's aanklikken en dan een top 3 maken. Dan krijg je een mailtje met een link ter bevestiging en hoppa. Bovendien maak je kans op 500 random cd's van diverse maatschappijen.
Saté
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Nov-25-2003 08:32
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat!
D:Fuse is dan wel weer geweldig
Ik had trouwens lekker cheesy 1) Tiesto 2) Armin 3) Ferry gekozen... Holland representing!!
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Nov-25-2003 08:46
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Bad Boy Bill is wel ontzettend populair in Amerika, dus zo heel gek is dat allemaal niet, het is nou eenmaal wel bekend dat ze daar niet helemaal dezelfde smaak hebben als wij hier..
Vond em trouwens op Mayday dit jaar best leuk maar ook niet meer dan dat..
Voor die poll ga ik trouwens niet stemmen, staat precies 1 DJ in die mijn stem verdient op het moment (Misstress Barbara), en dat zijn er twee te weinig
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Nov-25-2003 09:26
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ja ik heb ook al gestemd, kreeg een mail hierover en heb gestemd op Armin, Sander en Tiesto
quote:
Originally posted by Chicane
Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat!
ja precies! Deze lijst is grotendeels gebaseerd op de dj top 100 van vorige maand en daar stond Markus ook niet in. Maar je kunt dus een mail sturen naar [email protected] als je vind dat een dj er wél bij moeten komen te staan. Wanneer 500 mensen dezelfde Dj erbij willen, zetten ze hem erbij. dus voor Markus hebben we nu nog 499 mails nodig
___________________
Sasha!
Nov-25-2003 09:41
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Partyhardy!
dus voor Markus hebben we nu nog 499 mails nodig
498 and counting down!
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Nov-25-2003 10:21
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Het kan misschien aan mij liggen, maar America's Favourite Dj zou toch door Amerikanen bepaald moeten worden? Ik weet niet of bij de Dutch Dj Award ook de hele wereld mee kon stemmen, maar dat is dan hetzelfde idee.
Mijn stem is iig gegaan naar:
1) Sander Kleinenberg
2) James Holden
3) Deep Dish
Die kunnen iedere extra stem wel gebruiken geloof ik
___________________
Nov-25-2003 10:37
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Hehehe idd id&t heeft ook alle buitenlandse stemmen niet mee laten tellen met de dutch dj award maar goed heb toch ff gestemd.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Nov-25-2003 11:05
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
waar zijn g&d
___________________
.
Nov-25-2003 13:14
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
quote:
waar zijn g&d
499
mijn lijstje
1) Tiesto 2) Armin 3) Ferry
lekker makkelijk, snel klaal.
morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren..
trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan
___________________
Nov-25-2003 16:13
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City
Jij ik wilde ook Markus op 1 en G&D op 2 en Armin op 3! Tiesto wint deze toch wel daar niet van.
Markus verdient echt wel wat meer respect. Ik merk dat ie de laatste paar weken niet meer zo spraakzaam is op de GDJB-chat en er zitten ook minder users op de chat.
Nov-25-2003 22:21
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Fkwebeman
morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren..
trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan
Ben het wel met Bas eens..Ik laat het de Amerikanen over.
Armin Ferry en Tiesto zijn populair hier... Maybe kijken die Amerikanen er wel heel anders tegenaan.
Enneh..nie op Tiesto stemmen anders wordtie NOG populairder etc, das niet goed toch? (Tenminste, dat vonden mensen hier dacht ik)
___________________
"Life is all about choices & respect"