Registered: Aug 2001
Gillar att ta foton, har en hel jäla massa i samlingarna. Några exempel som ligger på datorn...
Nov-27-2003 15:42
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Har också bara en hobby-digitalkamera - men något hyffsat kort har det blivit genom åren. Denna tog jag på nollningsavslutningen för någon månad sedan ute i skogen på en tipspromenad. Synd att den där jävla pinnen kom med bara - dessutom syns reflektionen av fotografen i flaskan om man kollar noga...men det går photoshopa bort...
Registered: Aug 2001
Är i valet och kvalet om jag ska skaffa en digitalkamera. Har en stor systemkamera nu men vill isf köpa en system-digitalkamera och de kostar därefter.
Nov-27-2003 16:31
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Njae...idag kan du få jävligt mycket kamera för 8-10.000 riksdaler.
Registered: Apr 2002
alla bidrar med fina bilder jag väljer att lägga upp två ickefina bilder...ur mitt enorma fotoalbum, som mest innehåller kort på människor och knappt nåt på natursköna motiv.
hehe, va snäll man va mot brorsan när han var liten kid han gick me på allt. hoho
jag vet.. han gjorde en konstig min, precis då
Nov-27-2003 16:54
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by ScuL
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)
Jag älskar att fotografera! Har tänkt gå på en fotografutbildning efter gymnasiet..
Några digibilder kommer här, har även börjat fota analogt!
------------------------------------------------------------------------------ A New Beginning