Zoals jullie misschien al gehoord hebben, er is momenteel een griepepidemie Europa aan het teisteren.. Ik weet niet of er al slachtoffers zijn gevallen in jullie omgeving, maar ik heb het wel stevig zitten. Eindelijk weer wat tijd voor mezelf (de laatste weken zijn nogal hectisch geweest), maar ik zou toch liever gezond en wel op school zitten, eerlijk gezegd..
Dec-01-2003 14:14
basd
progression
Registered: Jul 2002
Het schijnt elk jaar voor te komen inderdaad, ik heb er gelukkig zo goed als nooit last van.. Hoop dat het ook dit jaar weer aan mijnneus voorbij gaat..
kheb die van mij al gehad vorige week, dus kben der vanaf.
of.. zijn dat de pokken da ge maar 1ne keer kunt hebben
Dec-01-2003 17:46
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ik heb ze nog niet gehad, allé had weel een hoest , snotneus maar geen koorts.
En ik ben ook echt weinig ziek geweest toen ik op d emiddelbare zat.
Allé bedoel "echt" ziek
Dec-01-2003 18:01
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Van griep zijnde 40° koorts en doodziek, heb ik nooit echt last gehad.... snotvallingen, daar weet ik alles van. Alhoewel den helft van men klas thuis zit en de andere helft (exclusief ik) met een snotneus zitten, blijf ik gespaard. Benieuwd hoe lang het gaat duren. (waarschijnlijk zal ik geteisterd worden zo ergens putteke van mijn examens of zo... Ik zie het zo al gebeuren)
Dec-01-2003 18:36
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
mja ge hebt van die mensen da nooit ziek worden eh.
kben op vrij korten tijd al 2 keer ziek geweest (geen koorts), maar ik leef zo gezond als iet!
whhyyyy mee
Dec-01-2003 18:50
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
dan zijn we met 2. Keb juist hetzelfde meegemaakt
Dec-01-2003 19:01
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
bij mij op het werk waren er ook weer 4 ziek
maar dat zal wel werkziek zijn
Dec-01-2003 20:08
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Dec-01-2003 20:22
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
ben zo goed als genezen bah bah das nie leuk om armin mee te maken met een griepje... heb nie zo veel kunne springe