- Monika Kruse, DE (Terminal M)
- Billy Nasty, UK (Tortured Records)
- Jay Denham, USA (Black Nation)
- Miss Djax, NL (Djax Records)
- Michael Burkat, DE (Fine Audio)
- Gayle San, UK (Equator Rec.)
- Viper XXL vs. Sven Wittekind, DE (Kne’deep Rec.)
quote:
De kaartverkoop voor Teqnology gaat op zaterdag 20 december van start, kaarten zullen 35 euro (ex fee) kosten. Een VIP-kaart heb je voor 45 euro (ex fee). De kaarten zijn verkrijgbaar via de 1100 landelijke filialen van de TicketBox en via de Free Record Shop. Zie ook ticketbox.nl voor online kaarten
Ben benieuwd naar Burkat en Billy Nasty en Wittekind vs Viper XXL wil ik wel eens live horen Tim gaat al mee heeft ie gezegd en nu nog ff Theesaus en magrec meeporren
Dec-11-2003 15:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Re: Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
quote:
Originally posted by Optimus
line up is bekend:
- Monika Kruse, DE (Terminal M)
- Billy Nasty, UK (Tortured Records)
- Jay Denham, USA (Black Nation)
- Miss Djax, NL (Djax Records)
- Michael Burkat, DE (Fine Audio)
- Gayle San, UK (Equator Rec.)
- Viper XXL vs. Sven Wittekind, DE (Kne’deep Rec.)
Ben benieuwd naar Burkat en Billy Nasty en Wittekind vs Viper XXL wil ik wel eens live horen Tim gaat al mee heeft ie gezegd en nu nog ff Theesaus en magrec meeporren
**** me in, wil wel een keer weer beuken en ben dan alweer 2 jaar niet in de HMH geweest
Best wel brute line up trouwens.
Dec-11-2003 15:52
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Optimus
als je aan de slag gaat met fruityloops en reason en hetgene wat wij op I Love Techno hadden besproken maakt en het eindresultaat meeneemt wel
lijkt me erg vet feestje, lekkere line-up, goede lokatie
zit alleen pesies weer in het weekend voor een zeer belangrijk tentamen wat ik echt moet halen, hoe kan het ook anders
Mwhehe, ik voor deze ene keer mijn principes opzij zetten en naar een Q(lote)-dance feest.
Wel brute line-up:
Miss Djax had ik het laatst gezien op Shockers 2000, beviel super
Michael Burkat heb ik veel platen van maar nog nooit live horen draaien, ik ben benieuwd.
Jay Denham was een mooie afsluiter op Innercity van volgend jaar (eigenlijk de enige dj waarvan ik super genoten heb )
Gayle San was op I Love Techno persoonlijk de beste djres die ik daar heb horen draaien. lekkere plaatjes, soms een classic er doorheen (richie Hawtin - Orange Minus) ben benieuwd.
Wittekind, vond ik een jaar geleden leuk en heb een paar plaatjes van hem gekocht. Heb wat setjes van hem gehoord waarbij de pitch op +300 stond en vrij eentonig draaide......maargoed.....Q-dance heeft partyflock weer als populairiteitmeter gebruikt...ze moesten hem eens gaan boeken. Wordt volgens mij ook zijn eerste set op een groot nederlands feest.
We zullen zien of we flink kenne gaan BEUQEN! WHOEEHOEE
Dec-11-2003 19:01
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
hummmm erg interesante line up. Misschien maar voor de eerste keer naar een techno feest
Dec-11-2003 19:13
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
sja, spreekt mij niet echt aan die line-up.. hij past in ieder geval wel prima bij de doelgroep van q-dens denk ik, dus wat dat betreft een goede keuze van q-dens!
geen teqnology meer voor mij. ben er laatst geweest maar vond er werkelijk helemaal niks aan eigenlijk.. geen leuke mensen en totaal géén sfeer! iedereen stond maar een beetje stil en verveeld voor zich uit te staren. tijdens de set van held James Ruskin waren de dansende mensen op één hand te tellen geloof ik
vind sowieso die HMH geen leuke locatie voor een feest.. veels te klinisch naar mijn idee. die gangen , alsof je in een ziekenhuis loopt!!
maar goed, misschien lag het wel aan mijn eigen perceptie en wordt deze editie gewoon een hele leuke.. voor iedereen die gaat: veel plezier!
(trek goede schoenen aan, het zal er hard aan toe gaan als je de line-up mag geloven! )
Dec-11-2003 19:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
maar goed, misschien lag het wel aan mijn eigen perceptie en wordt deze editie gewoon een hele leuke.. voor iedereen die gaat: veel plezier!
(trek goede schoenen aan, het zal er hard aan toe gaan als je de line-up mag geloven! )
Ik denk dat er inderdaad veel van die partyflopck hardstyle/Schranz nerdjes komen.
Geef mij maar nichtentechno, maar ik ga dnek ik wel.