Originally posted by emmabiatch
owké, ben volop bezig
gewoon geweldig om al die platen te horen!!!
Ja, ik heb alleen nog weinig van mijn Top5 gehoord, maarja misschien dat die wel op 1-5 staan
Correctie: Solid Globe - North Pole, mijn #5 Wat een geweldig nummer
Dec-25-2003 19:35
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by emmabiatch
owké, ben volop bezig
gewoon geweldig om al die platen te horen!!!
De beste ding twee uur van de hele kerst
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-25-2003 19:37
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Emma, je kan wel van mij copy-pasten
Dec-25-2003 19:42
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Location: Ghent
quote:
Originally posted by Freezel
Emma, je kan wel van mij copy-pasten