Hierboven te lezen in de XPRS, een of ander magazine, een interview met Rocco Veenboer (niet de Rocco van Rocco Invades Poland ) en Michel de Hey. Wel een komisch interview.....
Let op, het is een PDF file!
Mooie stukken die ik wel noemenswaardig vindt:
-De reden waarom Michel de Hey niet op Awakenings draait/draaide..
-Het feit dat de dancescene bekend staat om het 'niet betalen'. Ik weet nog toen ik veel voor ID&T werkte, dat bedrijven met licht/geluid hun vrachtwagens voor de RAI zette, en zeiden: nu EERST Mysteryland betalen, anders kan je fluiten naar je licht/geluid voor Innercity. LoL
-Rocco die de Mazzo wil kopen als het failliet gaat
-Tiesto heeft een serieuze kans gehad om op Mysteryland te draaien, mits het publiek het wilde. Monumental is dus WEL een organisatie die echt naar zijn achterban luistert....
-Het gastenlijst verhaal is mooi
-Michel de Hey draait op de volgende Awakenings
___________________
"Life is all about choices & respect"
Last edited by SnuggLe on Jan-10-2004 at 12:08
Jan-10-2004 11:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Thanks voor dit interview Bram. Ga het eens even lezen
quote:
Originally posted by SnuggLe
-Tiesto heeft een serieuze kans gehad om op Mysteryland te draaien, mits het publiek het wilde. Monumental is dus WEL een organisatie die echt naar zijn achterban luistert....
Awakenings
___________________
Sasha!
Jan-10-2004 14:00
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!
Leuk tijdschrift trouwens! Nog nooit in de winkel zien liggen jammer genoeg. Lekker leesvoer
___________________
Jan-10-2004 14:26
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...
wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link?
Jan-10-2004 14:40
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
quote:
Originally posted by Optimus
Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...
wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link?
altijd weer wat te janken he! stom kind dat je er rond huppeld!
___________________
Ga eens dood!
Jan-10-2004 15:06
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
dit artikel stond in het xpress magazine van 4 maanden terug ofzo. Je krijgt dit magazine als je UDC member bent.
In de nieuwe editie van xpress staat er een stuk over Raymond K (hier waren ze eerder mee dan idt mag), artikel over dance awards (zin of onzin) , stuk over V.I.P mensen op feesten en het beleid daaromheen. Comeback van miss monica, interviews met pako & frederik-moby-karl hyde (underworld-laurent garnier.
Verder wat kleding, cd reviews en party agenda.
Deze editie van xpress was stukken beter dan idt mag. maar soms is het ook omgekeerd. Verschilt per editie
___________________
Jan-10-2004 15:08
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Leuk interviewtje Bram!
Vooral het stukje ook dat Rocco zegt dat sommige organisaties zoveel kaartjes weggeven, dat ze daarna voor 10 euro op marktplaats te vinden zijn en dat dat de sfeer niet ten goede komt. Die organisaties weten wel welke ik bedoel zegt hij er nog bij Wel leuk dat UDC dit dan wel gewoon in het eigen blad plaatst en niet aan censuur doet
___________________
Jan-10-2004 23:15
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Optimus
Hij driaat helemaal niet op de volgende Awakening, nerd, volgende is in de NDSM! Hij zegt dat het op z'n vroegst Festival word En dat over Tiesto: die discussie is al een keer gevoerd, maar het was maar 8% ofzo, en Rocco vond het zelf erg jammer dat de meesten het dus net wilden. Ach ja...
wel leuk blad overigens, hoe kom je aan de link?
Link stond op het remixinc forum. Blad komt dus van de UDC site af....apart.
Mjah, had het wel leuk gevonden dat Tiesto daar zou draaien. Is weer wat adners Op de volgende Awakenings maybe Kowalski
Frans: je valt in herhaling....en je replies op dingen van de sjinees zijn niet meer vernieuwend, maar al te verwachten
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-11-2004 16:33
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
quote:
Originally posted by SnuggLe
Op de volgende Awakenings maybe Kowalski
ohja Snuggle.. voor jou als kowalski-fan, een avond die je zeker niet mag missen. zet in je agenda!!
Saturday 06-03-04
Kanzleramt 10/100 Tour
Off Corso - Rotterdam - Netherlands
Alexander Kowalski Live-PA
Heiko Laux DJ-Set
heiko laux is ook een held!!
___________________
The Hague is the plague!
Last edited by AlFerox on Jan-11-2004 at 18:13
Jan-11-2004 18:02
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by AlFerox
ohja Snuggle.. voor jouw als kowalski-fan, een avond die je zeker niet mag missen. zet in je agenda!!
Saturday 06-03-04
Kanzleramt 10/100 Tour
Off Corso - Rotterdam - Netherlands
Alexander Kowalski Live-PA
Heiko Laux DJ-Set
heiko laux is ook een held!!
Waaat? Vet!!!! Week ervoor ArisE, maar denk dat ik hier wel heenga! Ben benieuwd hoelang dat live is....!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-11-2004 18:14
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waaat? Vet!!!! Week ervoor ArisE, maar denk dat ik hier wel heenga! Ben benieuwd hoelang dat live is....!
Nee man! ArisE is op 27 MAART!
___________________
Sasha!
Jan-11-2004 22:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Nee man! ArisE is op 27 MAART!
Had eerst al de fout gemaakt er Addiction neer te zetten, maar dat was dus goed. Verandert naar ArisE, is het nog nie goed
___________________
"Life is all about choices & respect"