Hoppas det är fokused som har det... eller är det monday bar?
Jan-12-2004 02:31
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Men FAN, hur ska man ha råd till att gå på allt? Lätt för er stockholmare, men för oss nissar här ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats också för vem fasen orkar sätta sig i bilen och köra 50 mil klockan fem på morgonen efter 7 timmars festande?
Originally posted by DJ_Laszlo
Men FAN, hur ska man ha råd till att gå på allt? Lätt för er stockholmare, men för oss nissar här ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats också för vem fasen orkar sätta sig i bilen och köra 50 mil klockan fem på morgonen efter 7 timmars festande?
Nåja...prioritering.
hahah det ligger ju något i det du säger...
Men missa förfasiken inte finjemanen
Jan-12-2004 03:39
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
det låter kanonbra.. cor är riktigt duktig.. kommer speciellt ihåg han set från förra TE .. det va GRYMT minst sagt =) ..
Jan-12-2004 08:21
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Är säker på att arrangören meddelar i tid så alla kan få varsin biljett... No worries...
Registered: Nov 2000
Tyvärr boys, jag kan 99% lova att det här inte e sant. Jag råkar veta vilken fest det handlar om o så vitt jag vet är den inställd, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar något.
Jan-12-2004 10:20
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
Tyvärr boys, jag kan 99% lova att det här inte e sant. Jag råkar veta vilken fest det handlar om o så vitt jag vet är den inställd, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar något.
nää va tråkigt.. blä hatar rykten..
Jan-12-2004 11:59
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
när jag ser namnet på festen så känns de som att de skulle va de där tåget som the lab folket tänkte fixa men de e nog bara jag som e så långsökt
vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire väl inte om de som kenny säger stämmer :/
batteries not included.
- dave
Jan-12-2004 14:29
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Vizay
när jag ser namnet på festen så känns de som att de skulle va de där tåget som the lab folket tänkte fixa men de e nog bara jag som e så långsökt
vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire väl inte om de som kenny säger stämmer :/
Jo vi skyller det på Mindshooter :P Själv tror jag inte att det där trance-tåget blir av. Fattar inte hur de skulle kuna lyckas med det egentligen.. åka med tåg och ha olika vagnar som "stages" skulle vara assoft, men jag förstår inte riktigt ideen med det