JAAAAA Äntligen en till Trance Nation... var så grymt förra året med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var också glad och trevlig.... hur ovanligt är inte det så säg mina vänner
Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAA Äntligen en till Trance Nation... var så grymt förra året med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var också glad och trevlig.... hur ovanligt är inte det så säg mina vänner
Hoho men du klarade inte av att peta in dina öronproppar utan hjälp
Jan-19-2004 14:58
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
quote:
Originally posted by toka
Tjo!
Hittade detta på Monday Bar's hemsida:
"Skärtorsdag 8 april
Ministry of Sound TRANCE NATION
Stockholm
Mer info kommer
8 april, känner igen det datumet. Är detta festen med Rank1 eller har de lyckats med ännu en krock?
Jan-19-2004 15:16
toka
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar från Tranceclubber.com forumet angående detta:
"Då M-bar skulle köra MoS har vi valt att skjuta på God's eventet en liten tid. Vi tjänar inget på att ha två mega event på samma kväll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall så det behöver ni inte oroa er för.
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by toka
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar från Tranceclubber.com forumet angående detta:
"Då M-bar skulle köra MoS har vi valt att skjuta på God's eventet en liten tid. Vi tjänar inget på att ha två mega event på samma kväll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall så det behöver ni inte oroa er för.
Tur de inte förvirrar en, "Act of God" och ett Godskitchen event samma dag och sen flyttar de "God´s eventet", vilket kommer de skjuta på? Snälla, säg att det är Rank1 så att jag kan vara i STHLM då!
Jan-19-2004 16:28
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
hmm confusing...
Jan-19-2004 17:00
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Trevligt ! Blir nog svårt att öveträffa förra årets fest, som är en av de bästa jag varit på.
Det gör ju inte saken lättare heller, när trancevärldens bästa dj`s var på plats heller.
Jan-19-2004 17:31
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
uj uj, jag hänger inte med blire tre stora fester i sthlm på kort tid? fasen vad jobbigt de ska bli och välja dåda.. eftersom jag nog bara tar mig upp till en =/ linan får avgöra typ.
men ja hoppas också för aendys skull att ace-event som tydligen bokat Rank1? skjuts upp
Jan-19-2004 21:35
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Ta hit Marco V igen!! Missade honom förra året och när The Lab ställdes in var jag nära till tårar