Voor mensen die naar TMF Keken tijdens Dance Valley
uhm ik vroeg me af of jullie misschien Sven Vath zagen draaien...
zoja.....viel jullie toen op dat sven vath even uit beeld ging en toen met een vriend van em ff zat te poederen
want volgens mij logen mijn ogen deze keer niet
Greetz,
K A R T
Aug-05-2001 17:22
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik heb wel een stukje gezien maar niet alles, wij gingen op dat moment net weg naar de stad, maar ze zonden altijd maar een klein stukje uit per DJ, dus kleine kans dat dat op tv is gekomen
volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo
Aug-05-2001 17:48
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Geen idee wat jij allemaal voor vreemde dingen denkt van sven vath, maar zijn naam is niet sven filth, en ik was bij hem in de technotent waar hij zwaar goed draaide, dus ik heb geen idee waar het hier over gaat. Zou op zich wel humor zijn hoor al poederde hij, maar ik heb toch echt niets gezien.
Sven had zijn arm in het gips en werd geassisteerd door Ritchie Hawtin..
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ..
Aug-05-2001 17:58
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by magrec volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo
hahaha ja dat had ik ook gezien!!
"... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep ) man. Hier issssssssss Sven VAT!"
Aug-05-2001 18:21
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx "... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep ) man. Hier issssssssss Sven VAT!"
haha jah, een "APPETIJTELIJKE" man...Toen ze dat zei had ik ook zoiets van -->
ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk hè" haha LOL
dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf
Originally posted by Blik ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk hè" haha LOL
dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf
Ja, dat was idd wel grappig. maar heeft ze lekkere tieten zeg . Als ik ferry was zou ik ook de hele tijd naar de grond staren
grtz,
TNG
Aug-05-2001 18:36
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Hahaha klopt ja! Hij zat vet naar haar tieten te staren!
Ik zal eens kijken dat van Sven Vath, de video's van DanceValley zijn er nl nu ook al:
(dave_angel)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(dave_clarke)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(jack_de_marseille)-live_at_dance_valley_2001_(live)__md-t4m
(orbital)-dance_valley_closure_performance_(live)__mackermd-t4m
(sven_vath)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tiesto)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tom_harding)-part_2_live_at_dance_valley_2k1_(live)__md-t4m
Sven Vath dus ook, dus kunnen we het ff rustig checken.
Laten we hopen dat er nog meer komen..
Greetz,
SnuggLe