זה פוסט מלפני כמה חודשים אומנם אבל פוסט שגרם לי לכמה תמיהות לגבי המוד והייתי חייב לעשות עם התמיהות האלה משהו...
קיצר תגובות יתקבלו בברכה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-07-2004 22:12
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית
תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק
___________________
Never again.
Feb-07-2004 22:17
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית
תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק
חן מה אתה אומר..?
איזה הפקת לקחים
דרך אגב אתמול התקשרתי למורן ב-3 לפנות בוקר והוא כמובן לא ענה אבל אז קרה משהו קסום
הוא חזר אלי@!!!
דברתי איתו פעמיים
בשבוע אחד!!!!!!!!!!!!!!
לא יאומן
שאלתי אותו לאן אפשר ללכת ברעננה כי הגעתי עם חברים שלי מאוחר מדי למסיבה ולא הכניסו אותנו
קיצר שלח אותנו לקאמה סוטרה...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-07-2004 22:24
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה
שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?
___________________
Never again.
Feb-07-2004 22:28
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה
שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?
אתה יכול רק לנחש מה היתה התשובה...
התשובה הקבועה תמיד כששואלים אותו..
"אני יחזור בקרוב/בהזדמנות שומע אחי אני באמצע משהו אז אני ידבר איתך כבר מחר.?"
ואז לא שומעים ממנו חודשיים
דרך אגב אתמול הוא אמר לי להתקשר אליו היום..
תאמת לא יצא לי
ועכשיו שלחתי לו הודעה שאני יתקשר מחר ושישתדל להיות זמין
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-07-2004 22:34
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס
תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה
לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח
___________________
Never again.
Feb-07-2004 22:43
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס
תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה
לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח
בלעעע...
דייי מספיק לי לכתוב במחשב גם בפלאפון..??
אני בקושי שולח אס אמ אסים כי זה מרגיז אותי לכתוב בפלאפון
ואני מאמין משום מה שמחר הוא יענה לי...
ואני יציג שוב את השאלה הנוקבת...
מתי הוא חוזר לפורום
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-07-2004 22:48
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני כותב מהר מאד בפלאפון אז זה גם כבר זורם לי חחחח
בכייף תיידע אותנו
תגיד שצ'וק מתגעגע אליו
(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)
___________________
Never again.
Feb-07-2004 22:53
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי מצחוק...
שמת לב שכל משמדבר עם מורן יודע כבר מראש מה הוא הולך להגיד בכל סיטואציה..?
ככה שבעצם... אין למה לדבר איתו...
הוא לא מחדש כלום בשיחה...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-07-2004 23:11
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים
אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531
___________________
Feb-08-2004 00:23
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים
אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531
חחחחחחחחחחח אני חשבתי שאני היחיד...
אני עושה את זה בערך מאז שאני בפורום (התחלתי אני זוכר בסביבות 250-260) אבל אני לאחרונה התחלתי להגביר קצב
אני לא מוריד הכל...
פסיכודלי אף המלצה אני לא מוריד לדוגמא...
אני מוריד כמעט כל המלצת קלאב טראנס
ובסגנונות כמו פרוגרסיב ניו יורק האוס וכדומה אני מוריד רק המלצות מסוימות (או הרכבים שאני מכיר ואוהב או המלצות שאני מתרשם ממה שהממליץ רשם על הטראק ) לפני חודש הייתי באיזור עמוד 530
ואז לקחתי את עצמי בידיים אמרתי שממילא אני שומע כל כך הרבה גאנק מיוזיק
הגיע הזמן לעשות את הסיווג לפני הורדה
למשל אמרתי לעצמי
למה להוריד דברים של אייזק..?
ובכלל אמרתי שכל הארד סטייל אני ממילא לא נקשר לסגנון הזה אז נוותר מראש...
קיצר דווקא העלית פה נושא מעניין
איך אתה מחליט מה להוריד ומה לא.?
אל תגיד לי רק שאתה מוריד הכל.. זה ממש טירוף...
ודרך אגב עכשיו אני בעמוד 571.. ואני ממליץ באיזור עמוד 560 אולי קצת לפני להתחיל להעזר גם באתר שחרורים של תקופת התאריכים ההם... כי עושה רושם שלא היו הרבה המלצות (יש קפיצות של 2-3 ימים בכל עמוד של המלצות- וכידוע לא כל העמוד הוא רק המלצות)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-08-2004 05:22
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...