לפני שבוע לערך פירמטתי את המחשב והתקנתי עליו
Windows XP Professional Included SP1
ומה אני יגיד לכם בפעם הקודמת שהיה לי אקס-פי הוא עבד יותר טוב בגלל כמה דברים ששיניתי באפשריות שלו, לצערי איבדתי את המדריך "איך לייעל את אקס-פי" ואני ישמח אם יש למישהו פה מדריך איך לייעל את הווינדוס, טיפים וכדומה
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
http://www.xp-antispy.org/
אחלה תוכנה
מקנפגת כמה דברים אצלכם
לא דורשת משאבים ולא דורשת ריצה הרקע
רק להריץ, לכוון כמה דברים ופחות דברים של
MS על המחשש
=)
זהו אני מניח
תמחקו קבצי
prefetch
תריצו בדיקות סקאנדיסק, די פראג, אנטי וירוס, ad aware
וכיוב'
מידי שבוע \ חודש [ תלוי איזה בדיקה ]
מקווה שעזרתי
ואם אני אזכר שוב במשהו אני ארשום פה
EDIT
http://www.astalavista.com//data/winxptweakguide.htm
האתר הכי טוב
אחלה מדריך
Last edited by Elior on Feb-18-2004 at 17:29
Feb-18-2004 11:54
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
וואלה אחים שלי
מצאתי סוף סוף מה צריך לעשות כדי לא לכבות את המחשב ידנית
"...I went to Device Manager, then to "View" then Show Hidden Devices, then you look on the list for NT Apm/Legacy Support. Under that is NT Apm/Legacy Interface Node. I found that this driver was disabled. Why, I'm not too sure, but I enabled it and now when I shut down windows, my computer turns off automatically. I went into power management and the APM was also activated/enabled....It must do this when you enable the driver..."