אמרתי לך כבר אחלה עבודה עשית על הטראק הזה אם כי אני חושב שיש עוד לעבוד עליו
אהבתי סך הכל את הרעיון
___________________
Feb-26-2004 00:13
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
אחי אני לא מצליח לשמוע את הטראק.
מה לעשות???
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Feb-26-2004 00:15
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
שמעתי,
אני אגיד לך למה לא הגבתי,
בד"כ אתה מפרסם פה דברים ולא עונה להודעות של אחרים אז למה שאני אטרח?
בכל אופן, לא ממש מתחבר למה שעשית אבל זה כבר עניין של טעם
המשך לעבוד
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Feb-26-2004 14:42
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
Biondo
טראק טוב עם המון פוטנציאל!!!
!רציתי לציין עבודתך מעולה על הקצב - ממש אהבתי
!בהצלחה עם היצירות הבאות שלך
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Feb-26-2004 15:14
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
בתאחלס לא אהבתי את הכניסה, הכניסה לדעתי היתה צריכה להיכנס בניה 45.
יש פוטנציאל
קצת להגביר לדעתי את הקיק, שתורגש יותר עוצמה
שהמלודיה ניכנסת ואז ביכלל לא שומעים ת'קיקים אלה רק תהינטים
זה קצת הורס...
מלודייה סבבית לפייס..
וזהוו:]