Originally posted by Miss Proximus en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:
Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman
Ja echt wel beterrrr...daar ga ik ook wel heen denk ik!
Kan wel makkelijk bij een vriend in leeuwarden blijven pitten.
Ook de Solo in Den haag is wel beterrr!
Greetz,
SnuggLe
Aug-10-2001 16:39
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
want ik wil natuurlijk naar de <>
nou ben ik lekker mee zeg
Aug-10-2001 21:37
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu ) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt
Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan..
Aug-10-2001 22:08
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....
grtz,
TNG
Aug-10-2001 23:15
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by tango de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....
grtz,
TNG
19 oktober......??? maar hopen dat die niet van 2 tot 4 draait, want om 3 uur vertrekken de bussen waar wij mee moeten gaan dan.......ik probeer er dan ook bij te zijn als het zo is (ook al was ik dan wel niet op mallorca)
Originally posted by Jesse Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu ) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt
Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan..
je hebt hem toch hopelijk wel om de releasedatum van zijn solo-album gevraagd hè???