Tänkte skapa en liten Köp & Sälj marknad här på svenska forumet. Jag vet att det finns en annan köp & sälj tråd här på TA men tänkte att vi skulle ha en egen!!
___________________
One Nation TrancE Nation
Mar-01-2004 21:10
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
Köpes:
Grafikkort med Tv-out i prisklass 50 - 150Kr
___________________
One Nation TrancE Nation
Mar-01-2004 21:13
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Säljes:
En stycken biljett till kryssningen!
(Inte min Samma biljett som JayBee sålde i kryssningstråden, men jag blev ombedd att pusha på lite.)
___________________
man with no sig
Mar-01-2004 22:01
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by reveal
Säljes:
En stycken biljett till kryssningen!
(Inte min Samma biljett som JayBee sålde i kryssningstråden, men jag blev ombedd att pusha på lite.)
kanske är intresserad av den, frågan är om jag kommer obord som 18 år när det är 20 års åldersgräns ringde ju och beställde förut, och han i telefonen sa tydligen att det var hård leg kontroll ... något man ska tro på ?
___________________
KESO!
Mar-01-2004 22:18
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
En styck Yamaha CS2x synth.
i perfekt skick, endast ägd av mig, 2.5år gammal...
ganska känd synth som hittas i väldigt många proffsstudios som mastersynth. har 2 ggr fått bästa utmärkelsen av Computer Music tidningen som bästa synth vad gäller pris/prestanda ratio.
allt som följde med när den köptes finns kvar.
ingår gör även ett väldigt bra midiinterface, M-audio Midisport Uno.
säljes pga jag kör helt mjukvarubaserat numera och det finns hårdvara som är bättre lämpat som controller för det.
nypris: 8000kr
nu: 4000kr inkl. midiinterfacet och synthställ.
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-01-2004 23:03
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
Jag säljer ett par Sony MDR-V500 headphones. Som med många lurar av den modellen så är det lätt att den inte sitter åt ordenligt men det går lätt att ordna med en liten tejpbit (haha kanske låter som värsta skräpet men det är inte så farligt) PM:a om du e intresserad. Säljes pga köp av värstingen HD-25
___________________
Mar-02-2004 01:07
dj-ch
tranceaddict in training
Registered: Dec 2003
Location: Örebro
E670 JAMO HÖGTALARE OCH SAEX140 TECHNICS FÖRSTÄRKARE
Mycket fin och bra hifiutrustning. Har bara blivit flyttade en gång sedan inköpet. Manual och sladdar för både högtalarna och försärkaren följer med. Nypris för högtalarna 5800kr och försärkaren 2500kr. Säljs nu båda för 4500kr. För mer info om högtalarna följ länken. länken
Last edited by dj-ch on Mar-04-2004 at 19:24
Mar-04-2004 19:13
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
köpes: Revolt - Dive Into Deep på Choo Choo Records
betalar bra :E
Utrustning till salu.. nu har det blivit så att jag inte kommer ha användning för min utrustning på 1-2 år.. jag ska jobba i kosovo..soldat alltså.. sen när jag kommer tebax börjar jag studera direkt.. därför ska jag nu sälja min utrustning.. kan börja med att säga att det ABSOLUT går att hitta billigare än mina.. men jag är pedant och har skött sakerna bättre än min egna *** jag har sålt hörlurarna och extra pickups.. även mixern det jag har kvar är 2st technics 1210 .. med stanton pickups osv.. de är kompletta..med slipmats o sånt .. har haft dubbla dammskydd i form utan deras egna och en duk som legat över när jag inte använt.. o engång i veckan har jag dammat av osv med en riktig skivspelare-puts =) priset för dessa är 5000kr st de har aldrig använts utanför mitt rum.. har även en mixer i rummet som jag köpte med skivspelarna..fast som jag ganska snabbt bytte ut mot en pinoeer djm 600.. den mixern är dock såld.. så mixern som finns kvar är en Numark DM3002X .. ska man spela ute så råder jag att köpa bättre mixer.. men funkar absolut perfekt för hemma-spelning.. har även en sony-förstärkare som får försvinna.. så priserna.. skivspelarna (kompletta med pickup med mera) 5000kr ... mixer dm3002x (använt max 20gånger) 2000kr.... sony förstärkare 2000kr .. 3 års garanti osv..
har även skivor..fast dessa säljer jag nog inte.. ska man köpa spelarna så kan jag tänka mig ge iväg skivorna för 30-50kr st.. beroende på hur många man ska ha.. intresserad.. let me know