|
Mja nouh,laat ik t zo zeggen,de eerste drie dagen na dv heb ik gezworen nooit meer te gaan,inmiddels ga ik volgend jaar wel weer,met mn auto aan de overkant van de pont,een paar aluminium steppies imme achterbak,een hele zooi rollen vuilniszakken voor de verkoop,als t zo'n teringnatte zooi is dan betaal je graag een geeltje voor zo'n grijze vriend dus tel uit je winst;p Nee maar ik ga echt volgend jaar wel weer want t feest was vette klasse en ach we leven nog en nee leuk wasset niet die after op de a9 maar er waren ook wel een flink aantal mietjes bij hoor heej,ik bedoel je kunt kiezen,constant lopen janken dat je niet meer kunt of gewoon je bek houden en je energie ergens instoppen waar t wel nut heeft:lopen dus
Mensen in oorlogsgebieden hebben wel ergere dingen aan de hand,maaaar die betalen daar niet dik een meier voor:P
magoed raoel dat wasset wel zo'n beetje dus
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|