Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
TranceFool post nummer 1000!!!
Het zit er bijna aan te komen, nr 1000!
En ik wilde je alvast ff als eerste feliciteren
Gefeliciteerd man!
___________________
Sasha!
Aug-15-2001 09:44
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
JIPPIE !!!!!
Jippie, ik was al bang dat niemand een thread voor mij zou gaan maken, whahaha . Ik zit er nu een aantal maanden en ik ben echt blij dat ik me hier heb aangemeld, anders had ik nooit zoveel geweten en nooit zulke phatte traxx gehoord als nu (We gaan nu niet emotioneel worden he).
Vinnet wel jammer dat ik nog nooit een van jullie heb ontmoet maar dat zal binnekort veranderen, want een vriend van me heeft bijna zn rijbewijs, dus zullen we weles een paar grote feesten afgaan. Voor mij duurt dat rijbewijs nog wel ff
In ieder geval, bedankt . Ik maak alvast een diepe buiging en laat het overweldigende applaus over me heen komen .
hehe, post #1000 moet op z'n minst een monsterthread van 150+ posts worden
congratulations !
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Aug-15-2001 13:31
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
MUH (zoals een koe dat zo goed kan!!)
Hé Congrats man, ik zag dat je net iets eerder bij dit forum kwam (haha één dag maar ofzo). Keep up the good work. Echt een mijlpaal. Als je net bij 400 posts zit kun je je naam veranderen, das ook wel lache. En dan die 1000.... Cool stuff...
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Aug-15-2001 13:36
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
En idd Trancefool 999 is veel leuker dan 1000
Aug-15-2001 18:33
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
hey remco
alsvast gefeli he
en hoe bedoel je moet een heilige zijn
de rest wat je post is toch ook nutteloos
j/k!!!!!