 |
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
- Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young
Eerste Raveje toen, heb me echt zeer goed vermaakt toen, top (y)
- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille (ubergeil die Jack toen)
- Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy (jammer genoeg gemist ), sister Bliss
- Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto (Beste set ooit, in dat kleine zaaltje, van Armin toen ) Met tunes van Mistral, ATRC (toen nog iet uitgemolke), Communication of was het nou Blue Fear,Solarcoaster, Summer Calling. Ach geen woorde voor was gewoon ongelofelijk super die avond. Tot laatste tune nog gebleve bij M.I.K.E. Echt top
- Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin. Top avondje/nachtje/morgen !!
- 16 years Illuion @ sport paleis Antwerpen met Chicane(live),Armin, Regi, Wout en Cor fijneman, Marcel woods( 1 floor niet gezien)
Veel Breezahs,hardstyle nichten, soundvolume naar de neuk, brakke sfeer. Chicane live, ja wat moet je daarop zeggen, ik vond het wel geinig om salt water is live te horen, maar met een bende zakken patat die de main vulden was er weinig tot niets aan eerlijk gezegd
Wout was best harde set.Armin goeie set maar met orange theme voor me als hoogtepunt Publiek was te brak voor woorden met Armin. Regi niet gehoord/gezien omdat ik Luk,Pieter en van bellinge kwijt gespeeld was en bezig was met zoekuh. Cor effe nog gehoord, vrij hard en natuurlijk kwam het publiek los Ow en dan had je nog Jan Johnston live,wat was dat nou weer, ze zag er wel geinig uit van ver,had beter strip act geweze dacht ik zo 
- Dave Lambert,Tiesto en M.I.K.E. @ Versuz. Sardiene effect, grandioze sfeer, leuke setjes kortom top
- Addiction @ Chez Bebe (Utrecht). Met Belli, Leander, Iris en Misja Helsoot, laatste 2 heb ik jammer genoeg moete misse ;(. Ongelofelijk leuke sfeer, goeie muziek, leuke nederlanders, wat mot je nog meer hebben, niets dacht ik Strakke prog mixje van Leander, Belli vond ik ook wel best goed voor techno, woei
Armada Night @ ASTA (Den Haag) met Perry O'neil, M.I.K.E. en Armin. Leuk enzo ...
Kneuzen die ik nog niet gezien heb en nog wil zien zijn: Ferry, Lange, Pulser, Ben Lost, Filo & Perry, Dumonde, Cosmic Gate, Bas & Ram , ach PvD, Nu-Nrg, Lab4 & Yohi, Umek
luitjes die ik al gezien heb en nog wil zien. AvB, Jack de Marseille
upcoming event: AiB '04 I guess
___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)
The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
|
|
Mar-17-2004 20:03
|
|
|
 |
 |
emma
in the good life

Registered: Aug 2003
Location: Ghent
|
|
|
Re: I have seen?
1) 15 years Illusion 27 september '02:
Tall paul, Tiesto, Sister bliss.
toen vond ik tiesto nog het best en werd helemaal zot toen ik southern sun hoorde
2) capital party 9 november:
sander kleinenberg, tiesto
toen vond ik sander kleinenberg niet echt geeldig draaien
3)innercity 2002:
tiesto, sven vath, marco V
ik heb een deel gehoord van sven vath zijn set en ook al draait hij harder (techno) vond ik da nit slecht.. maar is al een hele tijd geleden dus ik ga eens zien nu vrijdag of mijn mening nog altijd hetzelfde is 
4)Antwerp is Burning 30 april'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Tiesto.
kleine zaal was zeker supergezellig, echt een geweldige sfeer en een goeie set van armin. Tiesto vond ik toen niet geweldig
5)Dancevalley 2 augustus 2003:
armin van buuren, tiesto, ferry corsten, junkie XL, carl cox; sister bliss
iedereen draaide ene perfecte set, alleen heeft junkie XL me niet echt kunnen boeien
6)invited augustus 2003 :
montana, tiesto
montana draait net iets te hard naar mijn goesting
7)ultrashock 6 september 2003:
armin van buuren, montana, cor fijneman, luna
cor zijn set was ok en wou ff eens hardere stuff horen dus ben even in luna zijn tentje gaan zien, toch niet mijn ding hehehe
8)Antwerp is burning outdoor 6 september'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Yves deruyter
YDR was toen ook weer wat te hard naar mijn zin maar armin maakte dat goed door ene mooie set te draaien
9)seduction 20 september 2003:
ronald van gelderen, ferry corsten
ronald van gelderen was wel goed (die wil ik nog wel eens aan het werk zien) en ferry corsten is goed, ik kan echt genieten van zijn sets, die elctro-dingetjes ertssn zijn echt wel leuk
10)16 years Illusion at sportpaleis.26 september '03:
Chicane, Jan johnston , Armin van buuren, cor fijneman
jan johnston was niet echt geweldig, vond ze ok maar niet super. Ze was beter op tiesto's concert
11)armadanight 25 oktober 2003:
M.I.K.E. , lange, armin van buuren, signum
M.I.K.E. draaide een geweldige tranzy set, echt niet normaal !heb ik echt van genoten !
12)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag)
heel leuke set, was goed (kwam waars ook doro de ambiance daar)
13) asta presents 19 december 2003:
misja helsloot, tiesto, montana
eerste keer dat ik misja hoorde en was aangenaam verrast moet ik zeggen ... hem wil ik graag nog eens aan het werk zien
14) gods launch party 16 januari 2004:
jon o'bir, lange, armin van buuren
wel, ik had al veel gehoord van jon en waou dus eens weten of hij echt wel lekker draaide en dit was wel zo . hij was d eopenere van de avond en deed da zeer goed. Armin draaide die avond voor mij de beste set ooit; zaten enkele favo nummers van mij tssn, lekker tranzy, echt GOED
15)armadanight 28 februari 2004 :
perry o'neil, M.I.K.E. , armin van buuren
perry is geweldig, lekker prog setje ! hij is echt erruug goed bezig en volgens mij zal hij het nog ver brengen . . .
wie ik nog graag live zou zien :
1. john digweed
2. gabriel & dresden
3. markus schulz
4. paul van dyk
___________________
this is NOT miami !
|
|
Mar-17-2004 20:12
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Mar-17-2004 20:18
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
Location: in trance
|
|
|
Mar-17-2004 20:45
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Mar-17-2004 20:58
|
|
|
 |
 |
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003
Location: La La Land
|
|
|
Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young
Pret pret pret!
Clubland 2002 @ linkeroever Antwerpen, met Gielen, Illusion residents, YDR, etc etc..
Zalige avond, hele avond staan geven zonder ook maar ene keer te rusten. Heel de terugweg gestapt naar het station en nog was de energie der ni uit 
Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille
Rot rot rot! Om 4u doorgegaan om nog wa te kunnen slapen in't station, en de eerste trein terug te pakken... de trance/club zaal trok op geen kl°ten
Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy, sister Bliss
Was een relaxe avond, niet zoooo super, maar toch zeker ook de moeite waard... zalig hoe judge jules de avond afsloot met 'jurgen vries - the theme' 
Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto
Was ook weer een leuke avond, daar staat AiB garant voor.
Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin.
Misschien wel het leukste feesje waar ik ben naartoe geweest... de sfeer was er super. Het enige nadeel is dat al het volk daar vrij snel uit die trance tent weg was... Tijdens de set van MIKE (na armin) kon ge uw armen uitsteken en rondjes draaien bij manier van spreken.
___________________
www.doehetzelver.be
|
|
Mar-17-2004 21:58
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
Location: Dendermonde
|
|
|
qua grote events nog niet superveel veel dingen bezocht:
Brussels is burning:
zoals hiervoor al gezegd niet te veel volk, goeie dj's. Sister Blis, Decoy & Roy (was echt wel goe), mike (nogal een dark getinte set), marco v (super set van marco), mauro picotto, stukje green velvet gezien en afgesloten met jules.
Aib indoor 2003:
Niet veel commentaar nodig, van begin tot einde gebleven. Armin en mike waren zalig. Tiesto was ok. Super avond.
citzens after party van de city parade in flanders expo juni 2003:
3 zalen geopend terwijl er geen volk was om 1 zaal te vullen. Wel lekkere line-up. Begonnen met ydr, was echt wel goed toen, sander kleinenberg, judge jules en vertrokken tijdens set van cor fijneman
Aib outdoor 2003:
Ook een super avond. Zalige sfeer in die trance tent, armin en mike waren weer fantastisch, marco v ietsje minder en ydr ook nie slecht.
Armada night in asta:
Kgeniet nog elke dag van de sets. Perry met zalige progressive, mike met super energetische set. Armin ook met iets hardere set dan gewoonlijk. En die pink box special zal mij ook bijblijven die perry opt einde nog draaide. Leuke sfeer, toffe companie, gewoon af!
Wat me nu opvalt bij al deze korte reportjes is dat er bijna geen Belgische dj's tussenstaan.
Verder heb ik ook super genoten van men eerste keer cherry moon. De eerste keer zillion beach.
DJ Georges, wout, jan, regi, mr sam in ckomilfoo, superavond was dat.
Wie ik nog wil zien: Ferry Corsten, Gabriel & dresden, markuz schulz, jon'o bir!, scott bond, ronski speed, lange, paul oakenfold, dj prescesion, misja helsloot en zo zijn er nog wel een paar.
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Last edited by djcresto on Mar-18-2004 at 07:57
|
|
Mar-18-2004 07:46
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:03.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|