Registered: Jul 2003
Trance och Power Hit Hadio? Neeee.
Apr-08-2004 13:06
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
i vanliga fall ska man inte svara med t ex bara ett skratt eller så men i detta fall så beskriver jag faktist min ironi och min åsikt i ett med ett skratt...
hehehehe... power hit radio, trance.. hehehehe
(man borde ju vänta sig en lina i stil med "dj sammy, Ian van dahl och warp brothers" hehehe)
Apr-08-2004 13:35
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
wtf
Apr-08-2004 15:28
Annele
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Hade det stått Silja Line och arr. Monday B hade det blivit ett himla thohej och wow! angående 4 Strings eller vilken lina som helst, så lägg ner det där whoopedo-andet och andra negativa kommentarer.
Gläds istället åt att trancen sprider sig.
Apr-08-2004 22:21
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Annele
Hade det stått Silja Line och arr. Monday B hade det blivit ett himla thohej och wow! angående 4 Strings eller vilken lina som helst, så lägg ner det där whoopedo-andet och andra negativa kommentarer.
Gläds istället åt att trancen sprider sig.
hehe, om man bara jämför linorna så e det klasskilnad ju, ganska säker på att det skulle bli ett jävla whine om mondaybar kom med den där linan...
men visst e det kul att "trancen" sprider sig... tror många utav dom som lyssnar på "riktig" trance oxå en gång i tiden lyssnade på "komersiell" trance, så där har vi väl många potentiella ravers =)
Apr-08-2004 23:08
Annele
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Bara för att 4 Strings egna låtar är cheesy kommer DJsetet vara det då menar du? Och bara för att man aldrig hört talas om de andra så spelar dom cheese?
Någon skrattade dessutom åt "de senaste trancelåtarna" Finns en till som kör med det och jag är ganska så säker på att folk inte skrattar åt det-
"Here is your host AVB with the latest bla bla".....
Döm inte innan ni hört vad som spelar, men visst tror jag kanske lite också att det inte blir "riktig" trance men vad vet man om man inte hört DJsen spela förr?
Apr-09-2004 10:07
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
quote:
Bara för att 4 Strings egna låtar är cheesy kommer DJsetet vara det då menar du?
Håller med.
Men 4 Strings - Into The Night (Original Mix) är ju hur grym som helst
Apr-09-2004 11:59
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by Annele
Bara för att 4 Strings egna låtar är cheesy kommer DJsetet vara det då menar du?
vaddå dj-set, det står ingenstans att carlo ska spinna, det ska vara en live grej, så då kommer säkert carlo stå bakom en (oinkopplad) synt och se mobbad ut medans vanessa mimar eller kör singback över radio edit:sen på deras hits