Op zondag 30 mei (dag nadien is een nationale feestdag voor Belgie & Nederland) vind voor de 7de maal Trance universe plaats te Dance arena HIGHSTREET (Hoogstraten, België).
Ditmaal hebben we geopteerd voor een internationale DJ-Line up :
22:00 > 23:30 : DJ Ton T.B. (NL)
23:30 > 01:00 : DJ Airwave (L-Vee)(BE)!!!!
01:00 > 02:30 : DJ Joop (NL)
02:30 > 04:00 : DJ Yves De Ruyter (BE)
04:00 > 06:00 : DJ Marcky (BE)
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by djcresto
ook ik wil hier weer gerust naartoe gaan maar zoals steeds is het probleem vervoer hebben
Ik zie dit wel zitten. Ik heb auto. Gij rijbewijs?
Apr-29-2004 11:54
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Jammer dat mijn examens de week erna beginnen, maar ik denk toch wel dat ik ga overwegen om is naar dit feestje gaan, tis al bij al weer meer dan een jaar geleden dat ik nog in Highstreet ben geweest...
Line up is al iets aangepast:
Cor Fijneman komt niet en wordt vervangen door DJ Joop (NL)!
Apr-29-2004 16:34
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
ow now joop, das bekan al hardcore. hehe nee nee beetje overdreven ma toch iets te hard, ik hoop dan ook hier aanwezig te zijn.
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Apr-29-2004 16:56
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
quote:
Originally posted by lost_in_trance
drie keer spelen op een maand in BELGIË voor L-Vee
da's een positieve evolutie vinnek,
tja 't is weer zo laat in mei
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Apr-30-2004 15:55
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bruxelles, Belgium
Hoeveel is de toegang ?
May-02-2004 14:31
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
normaliter is de inkom 8 euro voor niet-leden, en 5 voor leden, dus als ge 3 keer komt is het er al uit.. maar ik denk bij zoiets dat ze 10euro vragen.. maar ik waarschuw jullie op zo'n feesje is het altijd druk, maar echt pokke druk gewoon. zo druk dat het nie gezellig meer is.
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
May-04-2004 16:59
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Dries heeft gelijk! Vorige editie moest Mike draaien als eerste van 22u tot 23u30, en tegen het einde van zijn set was het al goed vol aan het lopen! Superset toen trouwens, met NYE, Love angel, Sunrise at Palamos, Strange World,...