חבר'ה עוד טרד קטן ונחמד שפתחתי בעקבות גילוי על המעשנים פה
אז שכול אחד יביא פרטים על איזה סיגריות הוא מעשן? איך התחיל? איזה סיגריה הכי טובה?
כמה ביום?
תודה , יאמן
___________________
May-03-2004 20:25
Dj Black
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel
לא מעשן.
סיגריות לפחות
May-03-2004 20:28
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
עוד מעט יפתחו טרד על סמים איזה סם הכי אהוב ?
כמה פעמים השתמשת באותו מזרק ?
מתי גילית שיש לך איידס?
לאיזה זונות הכי כדאי ללכת?
מזה הטרד המסכן הזה?
אני לא מעשן וניסיתי לעשן ואחריי שקרה לי מקרה "לא נעים" במשפחה שנבע בגלל סיגריות כולם אצלנו נגמלו מעישון
אנשים לא מבינים שהם מכניסים רעל לגוף שלהם שישפיע עליהם בטווח הרחוק
___________________
vandict
May-03-2004 20:48
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
לא מעשן
גם לא סיגריות
May-03-2004 20:56
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
לא מעשן..
עישנתי פעם שנה בערך בגיל 14-15...
אבל בקטנה לא יותר מחפיסה בחודש...אם אפשר היה לקרוא לזה עישון...
מאז לא מעשן...
...היום רק פעעעעעם ב
נגיד כששיכור תחת אז לחץ חברתי עושה את שלו...
אבל עדיין מתנגד ומה שהכי מעצבן שבזמן האחרון אני מגלה יותר ויותר בנות שמעשנות ולא בנים...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-03-2004 21:02
Origin
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: haifa
quote:
Originally posted by Eitan E
עוד מעט יפתחו טרד על סמים איזה סם הכי אהוב ?
כמה פעמים השתמשת באותו מזרק ?
מתי גילית שיש לך איידס?
לאיזה זונות הכי כדאי ללכת?
מזה הטרד המסכן הזה?
אני לא מעשן וניסיתי לעשן ואחריי שקרה לי מקרה "לא נעים" במשפחה שנבע בגלל סיגריות כולם אצלנו נגמלו מעישון
אנשים לא מבינים שהם מכניסים רעל לגוף שלהם שישפיע עליהם בטווח הרחוק
אחי !! הרגתה אותי אם הסמים !!!!!!יא קרוע....!!! אבל בכל זאת תספר מה קרה אולי יגרום לי גם להפסיק..
ואני מעשן
mallboro lite
חפיסה ליומיים במיקרה הטוב...
___________________
May-03-2004 21:10
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
עקרונית לא נגעתי בסיגריות עד לפני נניח חצי שנה... בהדרגה העליתי מינון אבל אני לא מתכוון להמשיך, לא שאני טוחן אותם כרגע.
אני מעשן מקסימום 7-8 סיגריות לחודש, עפ"י רוב אל אם לייט או נובלס, אבל פתוח להצעות
נ.ב. סיגריה אחת לשבוע משפרת את תפקוד מערכת העיכול!
Originally posted by Origin
אחי !! הרגתה אותי אם הסמים !!!!!!יא קרוע....!!! אבל בכל זאת תספר מה קרה אולי יגרום לי גם להפסיק..
ואני מעשן
mallboro lite
חפיסה ליומיים במיקרה הטוב...
מה שקרה זה שאימא שלי מעשנת מגיל 20 ובשנה האחרונה זה פשוט היה סיוט גילו אצלה גידול ממאיר בכבד ודרכי המרה (מה עוד שיום לפני הניתוח קופת החולים אומרת לנו שהיא לא משתתפת בניתוח אז היינו צריכים לשלם איזה 50 אלף יענו אתה משלם כל החיים שלך ומתיי שאתה צריך עזרה אתה מקבל זין) חוץ מזה היה לה ניתוח של איזה 8 שעות תביןנראה לי ניתוח לב פתוח מסיימים בפחות זמן. מלבד זה עכשיו היא עוברת טיפולי כימוטרפיה שרופא מסויים דיבר איתי בפרטיות ואמר לי לשכנע אותה להפסיק עם הטיפול כי יכול להיות שעוד 4 טיפולים החומר הזה יחליש אותה והיא תהיה יותר פגיעה. ותבין עכשיו היא מנסה לפצות על זה שהיא לא השקיעה בבריאות אם זה לקנות דברים אורגנים או לא לאכול דברים עם צבעי מאכל או חומרים משמרים ודברים כאלה..
קשה לתאר במילים את הכאב הנפשי שזה גורם כי עד שזה לא קורה לך אתה לא מבין את זה לא פלא אנשים מבוגרים אומרים יאללה אם הייתי שם את הכסף שאני זורק על סיגריות בחיסכון וגם הייתי יותר בריא
לא מעט יוצא לי לדבר עם אנשים שנגמלו מעישון והם אומרים שפתאום התחדדו להם החושים.
פתאום שמשהו קורה למישהו שאתה אוהב אז אתה לוקח את החיים ביותר פרופורציה ומסתכל על החיים בצורה שונה שאתה צריך להינות מהם כל עוד אתה יכול ולנצל כל יום כאילו היה יומך האחרון.
סעמק נראה לי נפתחתי יותר מידי
___________________
vandict
May-03-2004 21:26
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by oDrori
נ.ב. סיגריה אחת לשבוע משפרת את תפקוד מערכת העיכול!
זה החברים המעשנים שלך לימדו אותך?
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-03-2004 21:26
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by oDrori
נ.ב. סיגריה אחת לשבוע משפרת את תפקוד מערכת העיכול!
תקרא את המגילה שרשמתי ותראה "באמת" כמה סיגריות טובות לעיכול
___________________
vandict
May-03-2004 21:29
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
quote:
Originally posted by Eitan E
סעמק נראה לי נפתחתי יותר מידי
וואי וואי וואי
השם ירחם
רק בריאות אחי
אגב
לא מעשן
___________________
May-03-2004 21:32
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
quote:
Originally posted by Eitan E
תקרא את המגילה שרשמתי ותראה "באמת" כמה סיגריות טובות לעיכול