Registered: Apr 2002
BT - Monster
Släpps snart.. ska bli spännande att höra. jag planerar gå och se den där filmen "Monster", för de säger att den ska vara bra som bara den. Checka trailer här! Någon som redan sett den kanske?
nehe, var inte så populärt det där märkte jag
då har jag en annan fråga.. vem e det som sjunger! i Force of gravity och love comes again tex.. ? det måste ju vara SAMMA person iaf???
för jag läste att en viss JC Chasez sjunger på Force of gravity och det e ju samma röst som i love comes again.. nån som vet? ja trodde BT sjöng i Love comes again
May-11-2004 23:01
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Glorie
ja trodde BT sjöng i Love comes again
Det stämmer. Beträffande filmen är jag mer än sugen, det lilla jag hunnit läsa om den har gjort mig mycket intresserad. Jag har dessutom alltid haft en förkärlek för svarta filmer.
May-11-2004 23:08
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
det ska la vara BT som sjunger ja.. aldrig hört talas om nån JC Chasez.... kanske e han som kör background vocals på force of gravity.. hehe
May-11-2004 23:15
Glorie
Goodbye for now
hmmm, alltså är det BT som gör musiken SAMT sjunger...? Huh.. okej
jag läste det här på trance.nu iaf:
"Force Of Gravity
By: BT featuring JC Chasez
JC sings all vocals "
May-11-2004 23:27
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
jc chasez är en av killarna från nsync, han är den brunhåriga killen och det är han & justin som sjunger mestadels av verserna
May-11-2004 23:36
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
BT was recently asked to collaborate with boy band sensation N'Sync. The work together yeilded the N'Sync's hit single "Pop" which BT produced. In a recent interview with Roland, when asked about the seemingly unusual match, BT had this to say:
"... right from the beginning they were asking if we could do some songs together for their next record. I was like 'Yeh it's cool, it's flattering, but you guys do this commercial stuff and I do underground electronic music, and I'm not sure that would be fruitful for anybody.' Then Justin rang me up one night and said 'I want to do a song like "Hip Hop Phenomenon",' which is this mental breakbeat track that I did for the U.K. version of my album, and I was like 'If you really want to do something cool like that, I'm totally down to do it.' And that's how it began."
May-12-2004 16:29
Glorie
Goodbye for now
ok, tack montana och dbl
hörru montis, har du sett att du e med i den här filmen från Trance Nation?
May-13-2004 00:15
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
lol glorie, kollade först, såg inte det helt men sen efter man pausade på 00:05 då man kan se ljus så ser man mig, coolt