Registered: Apr 2001
Klote clip van deze week!
We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer
Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?)
Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen.
Sep-08-2001 20:34
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
ik heb de clip nog niet gezien, maar het nummer valt egt wel in de smaak, tenminste in discotheken, iedereen gaat uit z'n plaat op dat nummer, zelfs springnichten, maar een hit zal't niet worden denk ik
Sep-09-2001 09:04
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
clip is inderdaad nie echt goed, liedje vind ik ook nie echt sterk om eerlijk te zijn, heb hem gister nog wel gehoord in de discotheek, dat ui z'n dak gaan viel best mee vond ik
Ik heb de clip gister ook gezien, maar niet echt goed gekeken.
Wat ik zag was idd niet goed.
Maar dat zijn we gewend.
Er zijn bijna geen goede "trance"clips
Alleen een clip met een mooie vocal die een betekenis heeft, kan een mooie clip hebben die het verhaal van de vocal uitbeeld.
Is daar nu ook alweer een clip van???
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!
Sep-09-2001 11:56
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik schrok me de pleuris toen ik
jark prongo - rocket base zag voor bij komen op tmf
vage clip.
Sep-09-2001 12:10
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Jukx Is daar nu ook alweer een clip van???
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!
Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee)
Sep-09-2001 14:26
Miss Proximus
titelloos
er zit ook een uitknop op jullie afstandsbediening hoor
Sep-09-2001 14:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
lol ik heb em nog nie gezien Hoeft ook nie eg ik kijk wel tell-sell
Ah t zal wel weer hoog eindigen he..
Wat wel een aardige trance clip is is
Dr. Motte - Westbam loveparade 2000
Ik heb em al aan Swamper gestuurd dus je ziet em vast es voorbij kome..
Ow ja die mauro picotte presents joy kittoni live bla bla die ruled dan weer wel Als ze die nou gewoon als clip hadde gebruikt
Ow ja Josh Wink - Higher state of Counciousness ... Lijpe clip
Wordt t nummer nog minder toegankelijk door hehe...Beetje vreemd..
Je kan tegenwoordig ook van zender wisselen ook een optie.............
Sep-09-2001 14:45
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ik heb die clip van Kitikonti gisteren ook gezien... vage clip ja.
Ze hebben zeker de clip van the Sunclub - Movin On (of was het Splash) een keer gezien.
De dames van Ian Van Dahl waren trouwens op bezoek bij Club Delicous.... zegt die Post jullie zijn al bekend in America, Canada.. etc en WIJ kennen jullie nu pas.
hahahahaha
quote:
Originally posted by Jesse
Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee)
Wij krijgen in Nederland lang niet alles te zien... van onderhand elk duits trance nummer is een clip van... die zender in Duitsland zal wel Viva TV zijn.
Sep-09-2001 15:01
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by Jesse
Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...