Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
מבינים בצהל...
קיבלתי היום צו לסיכום פרופיל
עכשיו יש לי כבר 45
ולפני כמה זמן שבאתי הבאתי עוד מכתב בשביל לקבל קל"ב בטוח ופטור מרובים
עכשיו בגלל הסיכום פרופיל הזה אני קצת מפחד מצד אחד שיעלו לי את הפרופיל ומצד שני ישחררו אותי
ואני ממש לא רוצה...בעע
אם למישהו יש פה מושג קצת וחושב שהוא יודע מה יקרה
אם לא אז סליחה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
אני לא מבין... אם היה לך פרופיל 45, למה ניסית להוציא "קל"ב על בטוח"???
עם פרופיל 45 אם אתה רוצה אתה משיג קל"ב בלי בעיה, מצד שני אתה יכול גם ליפול על תפקידים טובים
אם אתה מוציא פטורים מפגרים כאלה אתה יכול לחרוץ את גורלך
Jun-24-2004 15:44
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד
Jun-24-2004 16:20
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד
אחי אני רוצה לתקן אותך לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק ואני אומר את זה על פי זה לבן דוד שלי היה..
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Jun-24-2004 16:37
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד
אחי אתה טועה במשהו אחד...
טבח זה תפקיד טוב - פשוט תלוי אם אתה בצריפין או באיזה בסיס סגור...
חבר שלי בבהד 6 והוא טבח כמובן
עכשיו הוא עושה 5/9 + פגרות...כן כן ...הייתה לו םגרה של חודשיים וחצי בפסח!!!!
ואל תגי לי שזה תפקיד חרא!!!
מצד שני תלוי אם אתה רוצה ככה או שאתה רוצה קצת "כבוד" ....אתה מבין
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-24-2004 16:51
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יש לי רק קבא 52 זונות
ותפקידים טובים כבר לא היה לי
רציתי להוציא פטור מנשק בשביל לא לעשות שמירות עם נשק
ופרופיל 45 זה לא קלב בטוח
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jun-25-2004 01:53
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Segev
לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק ..
הייתי כבר מעדיף להיות עם נשק נראה לי
זה רק בידיים כאילו?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jun-25-2004 11:30
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
יש כזה דבר פטור מנשק וזה בדוק
מוש למה אתה אומר שלא יהיו לך תפקידים טובים ?
הכל תלוי בך ... מניסיון אני אומר
בצבא כל אחד יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה
השאלה כמה הוא מספיק רוצה ומה הוא מוכן לעשות בשביל זה ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jun-25-2004 17:37
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jun-25-2004 18:00
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?
אחי קח את המנילה
ותראה מה התפקיד הכי פחות מבוקש - במילים אחרות, התפקיד הכי גרוע..זה מה שתקבל
סליחה שאני מבאס אותך
Jun-25-2004 18:11
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?
מה המצב גבר ?
שנים לא ראיתי אותך פה!
קיצר אחי תרים טלפון מחר אני יספר לך קצת מתלאותי בצבא
אח"כ אתה תאמין שתוכל לקבל בדיוק מה שתרצה ...