Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer over ID&T
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
Meer over ID&T

Voor diegenen die erin geinteresseerd zijn:

-Portret van Duncan Stutterheim op NOVA (9 min)

livestreams

-Presentatie Duncan Stutterheim over ID&T en ICT

Breedband stream Smallband stream

Old Post Jul-05-2004 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Mwoah niet echt geinteresseerd!
Respect voor hoe die gast het allemaal heeft opgebouwd, maar ik hoef geen biografie over hem

Old Post Jul-05-2004 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur.

Het is wel aardig om alles eens van de andere kant te bekijken.

Old Post Jul-05-2004 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Wel leuk om te zien, ook al ken je het meeste toch al.

Trouwens, het tweede filmpje wil 't maar niet doen...

Old Post Jul-05-2004 22:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jp
Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur.

Damn JP, JIJ bent ineens omgeslagen! Van Sucksation etc tot prediken van de ID&T religie........ Je kan het ook overdrijven.

Ik hoef het daarnaast ook niet te zien, weer een of ander promo praatje zeker netzoals op de TiC dvd, dat was echt SLECHT.

Old Post Jul-06-2004 06:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

JP slaat om als de massa het met m eens gaat zijn,niewaar JP?
A real rebelchild hebben we mee te maken i guess,je bent zeker ook kind aan huis op t urban forum JP?

En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij.

Old Post Jul-06-2004 07:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by jp

Ben helemaal met je eens JP, na het lezen van het boek van ID&T heb ik nog meer respect gekregen voor die jongens. Als je ziet wat ze allemaal gedaan hebben om ID&T te krijgen zoals het nu is, verdienen die jongens dat respect ook naar mijn mening.

Old Post Jul-06-2004 08:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Donna
En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij.

dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim

Sasha!

Old Post Jul-06-2004 08:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Partyhardy!
dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim

Ik reply ook overal op los, maar dat is omdat ik geen leven heb

Maar even serieus; Duncan heeft ook ontzettend veel betekend samen met Miles voor de Nederlandse scene (en daarbuiten?), daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het zien van deze man roept verder bij mij al braakneigingen op. Waarom? Geen idee, ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben. Grootheidswaanzin en wat nog niet meer. Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe.

Het mag dan leuk zijn wat ID&T doet, maar dan hoef ik nog geen fan van de mensen verder te zijn.

Old Post Jul-06-2004 08:48 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik snap goed wat je bedoeld Snuggle.

Jij hebt volgens mij ook liever dat de dance wat meer underground blijft. ID&T doet net het omgekeerde.

Echter:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe.

Wat is er voor hem aan op keer op keer eenzelfde feest te geven? Hij wil de grens verleggen, de lat steeds een stukje hoger leggen! Nu heeft hij wel net die uitstraling waarbij je op voorhand al denkt dat hij steeds meer wil en dat geeft zijn "werk" misschien een arrogante uitstraling.

Vergeet ook niet:
ID&T is een bedrijf en voor een bedrijf is stilstand een achteruitgang.

Ik heb die docu net bekeken en vond het wel aardig om te zien.
Mede dankzij ID&T is dance nu wat het is en ik verwacht dat het nog door blijft groeien en aan populariteit zal winnen. Niet in alle opzichten even leuk, maar ik vind het zeker niet erg.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-06-2004 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik reply ook overal op los, maar dat is omdat ik geen leven heb

Maar even serieus; Duncan heeft ook ontzettend veel betekend samen met Miles voor de Nederlandse scene (en daarbuiten?), daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het zien van deze man roept verder bij mij al braakneigingen op. Waarom? Geen idee, ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben. Grootheidswaanzin en wat nog niet meer. Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe.

Het mag dan leuk zijn wat ID&T doet, maar dan hoef ik nog geen fan van de mensen verder te zijn.

wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is.
ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-06-2004 12:41 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Achja,mijn stempels moeten ook in vorm blijven heren

En ID&T krijgt mijn respect van waar zij vandaan komen en wat ze hebben bereikt vanuit hun oogpunt en hun doelstelling.
Het mijne ligt daarentegen wat anders,maar das omdat ik niks aan de commercie verdien en er ook niks mee te maken wil hebben en t al helemaal niet wil voelen op een feest.
Daarom is vanuit mijn oogpunt ID&T non-quality geworden,ze gaan voor mij way out of line..

En etnisch oogpunt,verklaar die s Bram?

Old Post Jul-06-2004 12:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer over ID&T
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVERY GOOD vocal progressive track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUberzone & Rennie Pilgrem - "Couscous" (Royale Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:13.

Forum Rules: