|
נוסטלגיה... חחח
אני זוכר את התקופה שהיית מעצב פה חתימות לכל החברים, לפני שאורן הגיע...
אחלה עיצובים.
את שלי אני גם עיצבתי לבד, את החתימות הקודמות שלי אני פשוט מוחק ומחליף באחת חדשה ככה שאין לי אותם.
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|