|
| quote: | Originally posted by taltul
מזל טוב אחשלנו!!!!!
תבלה כמו שצריך היום...
מבטיח? 
...נ''ב: איגור הקדמת אותי כמה שניות בדיוק רציתי לפתוח על זה טרד |
תודה גם לך סטיבי האיש והתוכנות חחח
הלווואי שהייתי יכול לצאת לאיזה מועדון טוב
איזה מתאים זה שיש לך יומולדת ביום שישי כי זה יום מצויין לצאת בו לאיזה חגיגה במועדון טוב
רק מה לעשות שאני בן 17 אז המקסימום שאני יכול לעשות זה לשבת במרכז המסחרי אצלנו בכרמל חחח
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|