Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000
Read This! Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch

Yo,

Wie gaat er heen? Weet iemand er al meer van de line-up? De geruchten gaan dat Tom harding en Carl Cox weer komen.

Dit is in ieder geval wat ik nu al zeker weet, en das niet zo mooi .

Zeker komen:

Johan Gielen (00:30 - 02:00)
DJ Jean (06:15 - 08:00)
Mark van Dale (22:30 - 00:45)

(Hopelijk staan die ergens weggeduwd in een Eurogrooves tentje ofzo)

Het goede nieuws is dat de party dus tot 08.00 uur duurt, dus dat wordt heeeeeel laat thuis.

Nog meer nieuws?

grtz,
TNG

Last edited by tango on Sep-29-2001 at 10:10

Old Post Sep-29-2001 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Re: Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch

quote:
Originally posted by tango

Johan Gielen (00:30 - 02:00)
DJ Jean (06:15 - 08:00)
Mark van Dale (22:30 - 00:45)

(Hopelijk staan die ergens weggeduwd in een Eurogrooves tentje ofzo)

Het goede nieuws is dat de party dus tot 08.00 uur duurt, dus dat wordt heeeeeel laat thuis.

Nog meer nieuws?

grtz,
TNG

nou ja, mark van Dale komt altijd, die pleuren ze gewoon in de Club tent, en Johan Gielen vinnik ook nie superberoerd ofzo

en dat het tot 8 uur duurt...... is natuurlijk wel leuk, maar vorige keer duurde het tot 7 uur

Old Post Sep-29-2001 11:59 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Mark van Dale is volgens mij elke Impulz van de partij in het Clubzaaltje (da's dus een ruimte van 20 bij 20 ofzo

Van Tom Harding zou het me verbazen als ie er niet is. Draait op alle (grote) feesten van UDC.

Jean zal dan wel in de mainhall draaien ofzo(???) En Johan Gielen denk ik in de Progressivezaal (heeft ie ook al een keer gestaan voor zover ik weet)

En als Carl Cox weer komt, ben benieuwd of het dit keer niet afgezegd word. Want die vent draait meesterlijk.

Old Post Sep-29-2001 12:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Lijkt me kanp als je nu al weet welke DJ's komen. Dat weet UDC zelf nog niet eens
Natuurlijk zullen ze er een aantal weten, maar de ti9j van van wanneer dat deze DJ's draaien weten ze wecht nog niet.

En of dat gielen en jean komen boeit mij niet, als de HardHouse maar PHAT is.

Natuurlijk is Tom Harding erbij.

En tja Carl cox:
Voor mij hoeft ie niet te komen, geweldige DJ, maar hij draait ontzetrende bout platen waar ik gewoon een slappe piemel van krijg (als ik die nog niet had )

Waarschijnlijk ga ik deze keer weer naar IMPULZ, inmiddels de 4e keer voor mij dan.

Maar de week daarna ga ik zeker naar Qlimax. Dus IMPULZ zal wel met een beeetje fatsoenlijke line-up moeten komen.

De line-up die ik hoop is:

Tom Harding
Yoji Biomehanika
Lab 4
Sterling Moss
Andy Farley
GRH

En ook hoop ik op

Nick Sentience
Ik heb er al veel van gehoord en het schijnt dat ie lekker draait.

Maar tja dit is een droom voor de hardhouse zaal. Maar met een beetje mindere line-up zal ik ook wel tevreden zijn.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Sep-30-2001 02:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Tom Harding en JP zijn altijd van de partij....

En inderdaad Sterling Moss mag van mij ook zeker weer komen. Wat een meesterlijke afsluiter was dat op Impulz Outdoor.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-30-2001 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ik heb dit al gevonden op teletekst. Kan me niet voorstellen dat dit alles is. Er staat ook nog dat er meer komt maar dit staat al op teletekst:

Datum: Zaterdag 1 December 2001
Naam: [Impulz]
Tijd: 21:00 - 08:00
Prijs: fl 75,-
Url: www.impulz.nl

Dj' & Acts:
Steve Mason, Christian Smith, Dj C1, Trevor Rockcliffe, Yousef, Remy, Montana, Tony Thomas, Alan Barratt en meer.....

Old Post Oct-02-2001 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

Registered: Sep 2001

Jaaaaaaah Hardhouze is gaaf!!!
Tom Harding & JP komen vast wel... Yoji Biomehanika ook hoop ik die draaide echt meesterlijk op dancevalley
en lab 4 moet ook komen.,, die zijn gestoord!!!!

Old Post Oct-02-2001 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Yojiii haha.. leuk om je hier te hebben

K zag laatst poll erges.. favo HH dj.... Tom harding op 1.. daarna Joyi..

K vind Tom ook master.. laatste plaatje van jo jo vonk ook nie slecht ofzow (me ouders wel)

en die line-up van je trancefool haha.. lol fat feest..voor 75

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Oct-02-2001 17:33 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Jaaaaaaah Hardhouze is gaaf!!!
Tom Harding & JP komen vast wel... Yoji Biomehanika ook hoop ik die draaide echt meesterlijk op dancevalley
en lab 4 moet ook komen.,, die zijn gestoord!!!!

Met jou kan ik praten
Geweldig een mede HardHouse/NuNRG addict

WWAAZZAA

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-02-2001 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

quote:
Originally posted by raoel

Met jou kan ik praten
Geweldig een mede HardHouse/NuNRG addict

WWAAZZAA

hehehe ja toch hardhouse is master!

Old Post Oct-02-2001 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

Ik weet niet of ik ga.Laatste keer op outdoor was de techno-tent echt slecht.Aleen Mike Dearbom was vet aan het beuken.Dus ik kijk wel eerst wat de line-up wordt.Als de techno zuigt ben ik er niet.

GREETZ!!

Old Post Oct-02-2001 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

quote:
Originally posted by Bellie
Ik weet niet of ik ga.Laatste keer op outdoor was de techno-tent echt slecht.Aleen Mike Dearbom was vet aan het beuken.Dus ik kijk wel eerst wat de line-up wordt.Als de techno zuigt ben ik er niet.

GREETZ!!

als je (echt hard) wil beuken moet je bij harhouz zijn

Old Post Oct-02-2001 22:35  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMysterious italian track [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndain - "Beautiful Things" (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:36.

Forum Rules: