|
Re: Re: swordfish
| quote: | Originally posted by mindshooter
Femte elementet är bara sevärd för mig
Filmer som Matrix, Rädda menige ryan och the green mile har min respekt fullt ut |
Tycker sådana filmer bara är pretantiösa. Det sköna med Femte elementet och alla Luc Besson filmer är att det kan lika gärna floppa (se Taxi) som att de kan bli skitstora (se Det stora blå). Luc gör filmer som han vill göra inte som han antar att folk vill se.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|